-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Реконструкція будівлі корпусу №2 Калинівського МНВК під облаштування КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» по вул. Бачинського Едмунда, 12 в с. Калини, Тячівського району, Закарпатської області» (код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
1 350 921.00
UAH без ПДВ
Номер:
b4ffa4f64f844c55b583e81727f216c5
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-10-002396-a-a1
Замовник:
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
44298892
-
Контактна особа:
Магдалина Брай +380967486298 mogda.bray@gmail.com
-
Адреса:
90532, Україна, Закарпатська область, с. Калини, вул. Бачинського Едмунда, буд. 12
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП "БІЛАК ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3152603273
-
Контактна особа:
Василь Білак +380932427066 fopvvb@gmail.com
-
Адреса:
90531, Україна, Закарпатська область, Тячівський район, селище міського типу Дубове, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 2, квартира 30
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
8
Дата підписання:
26.11.2021 09:00
Період дії договору:
26.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
1 350 921.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція будівлі корпусу №2 Калинівського МНВК під облаштування КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» по вул. Бачинського Едмунда, 12 в с. Калини, Тячівського району, Закарпатської області» (код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 25.12.2021
Місце постачання
90532, Україна, Закарпатська область, село Калини, вул. Бачинського Едмунда, буд.12
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
7a18a1a3aa2449a9ad0f371ac14953ae
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. У зв’язку з відсутністю у Замовника всього обсягу фінансування робіт, відповідно до затверджених бюджетних призначень Замовника на 2021 рік та з урахуванням положень пункту четвертого частини п’ятої статті 41 Закону, Сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 3.1 Договору та доповнити його абзацом наступного змісту:
«Відповідно до затверджених бюджетних призначень Замовника на 2021 рік обсяг виконання робіт, що доручається Підряднику в 2021 році у вартісному виразі складає 64 000, 00 грн. (шістдесят чотири тисячі гривень 00 копійок) без ПДВ. Обсяг виконання робіт, що доручається Підряднику в 2022 році у вартісному виразі складає 1 286 921, 00 грн. (один мільйон двісті вісімдесят шість тисяч дев’ятсот двадцять одна гривня 00 копійок) без ПДВ. Ціна тверда».
2. У зв’язку з відсутністю всього обсягу фінансування робіт, з урахуванням положень пункту четвертого частини п’ятої статті 41 Закону, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт, виклавши пункти 4.2. та 14.1 Договору у наступній редакції:
«4.2. Строки виконання робіт по будівництву об‘єкту визначаються:
Початок робіт: зг. п. 2.2 Договору.
Закінчення робіт: 25 грудня 2022 року.»
та
«14.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31 грудня 2022 року але припиняється у всякому разі не раніше повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором, у тому числі гарантійних».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.11.2021 08:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
2f1ef2aceb6d453bbd3c6e5ac34ab926
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. У зв’язку із зміною банківських реквізитів Підрядника Сторони домовились реквізити Підрядника у розділі 15 «Юридичні адреси і реквізити сторін» Договору викласти у наступній редакції:
ЗАМОВНИК:
Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області
90532, Закарпатська обл., Тячівський р-н,
с. Калини, вул. Бачинського Едмунда, буд. 12
Код ЄДРПОУ 44298892
IBAN UA858201720344241007102186977
ДКСУ м. Київ МФО: 820172
ПІДРЯДНИК:
ФОП Білак Василь Васильович
90531, Закарпатська обл., Тячівський район, селище міського типу Дубове, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 2, квартира 30,
Код ЄДРПОУ 3152603273
IBAN UA443003460000026005000001866
в АТ "АЛЬФА-БАНК" код банку 300346
2. У зв’язку з відсутністю у Замовника всього обсягу фінансування робіт, відповідно до затверджених бюджетних призначень Замовника на 2022 рік та з урахуванням положень пункту четвертого частини п’ятої статті 41 Закону, Сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 3.1 Договору та доповнити його абзацом наступного змісту:
«Відповідно до затверджених бюджетних призначень Замовника на 2022 рік обсяг виконання робіт, що доручається Підряднику в 2022 році у вартісному виразі складає 984 461, 00 грн. (дев’ятсот вісімдесят чотири тисячі чотириста шістдесят одна гривня 00 копійок) без ПДВ. Обсяг виконання робіт, що доручається Підряднику в 2023 році у вартісному виразі складає 366 460, 00 грн. (триста шістдесят шість тисяч чотириста шістдесят гривень 00 копійок) без ПДВ. Ціна тверда».
3. У зв’язку з відсутністю всього обсягу фінансування робіт, з урахуванням положень пункту четвертого частини п’ятої статті 41 Закону, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт, виклавши пункти 4.2. та 14.1 Договору у наступній редакції:
«4.2. Строки виконання робіт по будівництву об‘єкту визначаються:
Початок робіт: зг. п. 2.2 Договору.
Закінчення робіт: 25 грудня 2023 року.»
та
«14.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31 грудня 2023 року але припиняється у всякому разі не раніше повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором, у тому числі гарантійних».
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
25.02.2022 10:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
baffe4c23bd946e4b03c24a4c3425d9e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внесення змін у договорі
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
03.03.2022 12:00
Статус:
Опубліковано