• Спрощена закупівля
  • КЕП

Реконструкція будівлі корпусу №2 Калинівського МНВК під облаштування КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» по вул. Бачинського Едмунда, 12 в с. Калини, Тячівського району, Закарпатської області» (код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

1 350 921.00 UAH без ПДВ
Номер: b4ffa4f64f844c55b583e81727f216c5
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-10-002396-a-a1
Замовник: Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області
Постачальник: ФОП "БІЛАК ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 8
Дата підписання: 26.11.2021 09:00
Період дії договору: 26.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 1 350 921.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція будівлі корпусу №2 Калинівського МНВК під облаштування КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» по вул. Бачинського Едмунда, 12 в с. Калини, Тячівського району, Закарпатської області» (код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 25.12.2021
Місце постачання 90532, Україна, Закарпатська область, село Калини, вул. Бачинського Едмунда, буд.12 На карті

Внесені зміни

    Номер: 7a18a1a3aa2449a9ad0f371ac14953ae
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку з відсутністю у Замовника всього обсягу фінансування робіт, відповідно до затверджених бюджетних призначень Замовника на 2021 рік та з урахуванням положень пункту четвертого частини п’ятої статті 41 Закону, Сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 3.1 Договору та доповнити його абзацом наступного змісту: «Відповідно до затверджених бюджетних призначень Замовника на 2021 рік обсяг виконання робіт, що доручається Підряднику в 2021 році у вартісному виразі складає 64 000, 00 грн. (шістдесят чотири тисячі гривень 00 копійок) без ПДВ. Обсяг виконання робіт, що доручається Підряднику в 2022 році у вартісному виразі складає 1 286 921, 00 грн. (один мільйон двісті вісімдесят шість тисяч дев’ятсот двадцять одна гривня 00 копійок) без ПДВ. Ціна тверда». 2. У зв’язку з відсутністю всього обсягу фінансування робіт, з урахуванням положень пункту четвертого частини п’ятої статті 41 Закону, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт, виклавши пункти 4.2. та 14.1 Договору у наступній редакції: «4.2. Строки виконання робіт по будівництву об‘єкту визначаються: Початок робіт: зг. п. 2.2 Договору. Закінчення робіт: 25 грудня 2022 року.» та «14.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31 грудня 2022 року але припиняється у всякому разі не раніше повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором, у тому числі гарантійних».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.11.2021 08:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 2f1ef2aceb6d453bbd3c6e5ac34ab926
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку із зміною банківських реквізитів Підрядника Сторони домовились реквізити Підрядника у розділі 15 «Юридичні адреси і реквізити сторін» Договору викласти у наступній редакції: ЗАМОВНИК: Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області 90532, Закарпатська обл., Тячівський р-н, с. Калини, вул. Бачинського Едмунда, буд. 12 Код ЄДРПОУ 44298892 IBAN UA858201720344241007102186977 ДКСУ м. Київ МФО: 820172 ПІДРЯДНИК: ФОП Білак Василь Васильович 90531, Закарпатська обл., Тячівський район, селище міського типу Дубове, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 2, квартира 30, Код ЄДРПОУ 3152603273 IBAN UA443003460000026005000001866 в АТ "АЛЬФА-БАНК" код банку 300346 2. У зв’язку з відсутністю у Замовника всього обсягу фінансування робіт, відповідно до затверджених бюджетних призначень Замовника на 2022 рік та з урахуванням положень пункту четвертого частини п’ятої статті 41 Закону, Сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 3.1 Договору та доповнити його абзацом наступного змісту: «Відповідно до затверджених бюджетних призначень Замовника на 2022 рік обсяг виконання робіт, що доручається Підряднику в 2022 році у вартісному виразі складає 984 461, 00 грн. (дев’ятсот вісімдесят чотири тисячі чотириста шістдесят одна гривня 00 копійок) без ПДВ. Обсяг виконання робіт, що доручається Підряднику в 2023 році у вартісному виразі складає 366 460, 00 грн. (триста шістдесят шість тисяч чотириста шістдесят гривень 00 копійок) без ПДВ. Ціна тверда». 3. У зв’язку з відсутністю всього обсягу фінансування робіт, з урахуванням положень пункту четвертого частини п’ятої статті 41 Закону, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт, виклавши пункти 4.2. та 14.1 Договору у наступній редакції: «4.2. Строки виконання робіт по будівництву об‘єкту визначаються: Початок робіт: зг. п. 2.2 Договору. Закінчення робіт: 25 грудня 2023 року.» та «14.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31 грудня 2023 року але припиняється у всякому разі не раніше повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором, у тому числі гарантійних».
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 25.02.2022 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова 2.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: baffe4c23bd946e4b03c24a4c3425d9e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесення змін у договорі
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 03.03.2022 12:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
№3.pdf
p7s
sign.p7s