• Відкриті торги
  • КЕП

Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул. Садова в м. смт. Брюховичі Львівської МТГ

784 984.00 UAH з ПДВ
Номер: 79038d9d87b84cf98b0976dc305a3350
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-03-014467-a-a1
Замовник: Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Постачальник: ТОВ ГАЛБУДСТАНДАРТ
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 298/Т/21
Дата підписання: 10.12.2021 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 00:00
Сума договору: 784 984.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 130 830.67 UAH)
Оплачено: 784 984.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 130 830.67 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул. Садова в м. смт. Брюховичі Львівської МТГ
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 30.12.2022
Місце постачання 79491, Україна, Львівська область, смт. Брюховичі, Садова На карті

Внесені зміни

    Номер: 1cf0e0c8d48240529da52aa3ab7fb42a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до договору в частині зменшення обсягів закупівлі та договірної ціни
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова до 298-т-21.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: eaa62cd95bb04699a340edc417797484
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, а саме затримки фінансування Замовника, що унеможливлюють виконання зобов’язань у строки передбачені договором, Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до договору
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова 2 до 298-т-21.pdf
p7s
sign.p7s