-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція елементів благоустрою скверу Індустрія в м. Запоріжжя» за кодом CPV за ДК 021:2015 код 45454000-4 (Реконструкція)
445 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
179bf4fb34fa42f0ac5c5264f49ed9cd
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-11-013634-a-a1
Замовник:
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району
×
-
Код ЄДРПОУ:
37573707
-
Контактна особа:
Юлія Павленко +06127642019 yuliya241093@ukr.net
-
Адреса:
69063, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 26
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "Статусбудінжиніринг"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41219095
-
Контактна особа:
Головач Роман Ярославович +380676147220 roma.shef.80@gmail.com
-
Адреса:
69104, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Чумаченко, буд. 25А, кв. 176
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
128
Дата підписання:
30.11.2021 15:49
Період дії договору:
30.11.2021 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
445 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 74 166.66 UAH)
Оплачено:
445 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 74 166.66 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція елементів благоустрою скверу Індустрія в м. Запоріжжя» за кодом CPV за ДК 021:2015 код 45454000-4 (Реконструкція).
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2023
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
8d5e836c198b488c8d125beeec9aeeed
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер додаткової угоди:
№ 1
Дата внесення змін до договору:
20.12.2021 14:35
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
53f649daac904df797705749c57c3d91
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1.1. Внести зміни у пункт 2.1. розділу 2 «ВИКОНАННЯ РОБІТ» Договору про закупівлю робіт від 30.11.2021 № 128 та викласти його в такій редакції:
«2.1. Термін виконання робіт: з моменту укладання договору по грудень 2023 року.»;
1.2. Внести зміни у пункт 4.1. розділу 4 «ЦІНА, ПОРЯДОК ФІНАНСУВАННЯ ТА ОПЛАТИ» Договору про закупівлю робіт від 30.11.2021 № 128 та викласти його в такій редакції:
«4.1. Ціна цього Договору становить 445000,00 грн. (чотириста сорок п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ:
2021 рік – 407779,00 грн. (чотириста сім тисяч сімсот сімдесят дев’ять гривень 00 копійок) з ПДВ;
2022 рік – 0,00 грн. з ПДВ;
2023 рік – 37221,00 грн. (тридцять сім тисяч двісті двадцять одна гривня 00 копійок) з ПДВ.
Загальна вартість робіт за цим Договором визначається узгодженим Сторонами розрахунком договірної ціни, яка є невід’ємною частиною даного Договору.
Згідно з пунктом 6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 до складу Договірної ціни незалежно від її виду включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на компенсацію збільшення вартості трудових і матеріально-технічних ресурсів, спричиненого інфляцією, що може відбутися протягом строку виконання робіт.»;
1.3. Внести зміни у пункт 10.1. розділу 10 «ДІЯ ДОГОВОРУ» Договору про закупівлю робіт від 30.11.2021 № 128 та викласти його в такій редакції:
«10.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін (за згодою суб’єкта господарювання), діє до 31 грудня 2023 року, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.»;
1.4. Внести зміни у Графік виконання робіт (Додаток № 2), що є невід’ємною частиною Договору про закупівлю робіт від 30.11.2021 № 128, виклавши у новій редакції, що додається;
1.5. Внести зміни у План фінансування робіт (Додаток № 3), що є невід’ємною частиною Договору про закупівлю робіт від 30.11.2021 № 128, виклавши у новій редакції, що додається.
Номер додаткової угоди:
6
Дата внесення змін до договору:
28.12.2022 14:26
Статус:
Опубліковано