-
Відкриті торги
-
КЕП
Готовий комплект в клас інформатики (10 для вихованців, 1 для педагога)
204 299.00
UAH без ПДВ
Номер:
b589a2fa33054feebd597541196f4fca
Ідентифікатор договору:
UA-2021-09-28-011549-b-a2
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ ГОЩАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43913627
-
Контактна особа:
Юрій Сульжук +380681704544 gvokst@gmail.com
-
Адреса:
35400, Україна, Рівненська область, селище міського типу Гоща, вул.Застав'я, будинок 22
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3169712593
-
Контактна особа:
Андрій Зуб +380532642042, +380971674023, +380684745789, +380509760085 dostupno_222@ukr.net
-
Адреса:
36014, Україна, Полтавська область, місто Полтава, ВУЛИЦЯ УЮТНА, будинок 22, квартира 19
Класифікатор ДК 021:2015:
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Номер договору:
№248
Дата підписання:
03.12.2021 17:00
Період дії договору:
03.12.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
204 299.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
204 299.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Готовий комплект в клас інформатики (10 для вихованців, 1 для педагога)
×
-
Країна виробництва:
UA Україна
Кількість
1 комплект
Період постачання
до 25.11.2021
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
029aee25665c4a329ab61a4d36ea8ac8
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп. 3 п. 3.7 Договору, Сторони погодилися внести наступні зміни до Договору щодо покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме:
1.1.Замінити Монітори Samsung LF24T350FHIXCI на кращі за технічними характеристиками Монітори 24" EvroMedia 75Hz i24, а саме:
Характеристика
Було Характеристика
Стало Відповідність
Монітор Samsung LF24T350FHIXCI
Час реакції матриці 5 мс
Яскравість 250 Монітор 24" EvroMedia 75Hz i24
Час реакції матриці 1мс
Яскравість 300 ТАК
Покращення
2. Додаток № 1 до Договору «Специфікація» викласти у нові редакції (додається).
3. Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 4 п. 3.7 Договору, у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, а саме автоматичного призупинення процедури закупівлі, у зв’язку із рішенням АМКУ від 03.11.2021 № 24843-р/пк-пз, щодо прийняття до розгляду скарги стосовно прийнятих рішень замовником, після оцінки тендерних пропозицій учасників, Сторони погодилися внести наступні зміни до Договору щодо строку поставки товару, а саме:
3.1 Пункт 5.1. Договору викласти у новій редакції: «5.1. Строк поставки товару до 10.12.2021»
Номер додаткової угоди:
№1/44
Дата внесення змін до договору:
03.12.2021 18:00
Статус:
Опубліковано