-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Кран шар.GIACOMINI вода ВН
437.56
UAH з ПДВ
Номер:
cbd40edb191b4401a52cb42a55e6858a
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-22-009115-a-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МІЖГІРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ - "МІЖГІРСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03344473
-
Контактна особа:
Мирослав Галай +380673393233 vuzhkg98@ukr.net
-
Адреса:
90000, Україна, Закарпатська область, смт. Міжгір'я, вул. Незалежності, 72а
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЛТЕХ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33614498
-
Контактна особа:
Шимко Едуард Павлович +380312614418
-
Адреса:
88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, ВУЛИЦЯ НАСИПНА будинок 46/1
Класифікатор ДК 021:2015:
42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристроїАналіз за цим CPV
Номер договору:
91
Дата підписання:
22.11.2021 14:43
Період дії договору:
22.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
437.56 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 72.92 UAH)
Оплачено:
437.56 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 72.92 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кран шар.GIACOMINI вода ВН
×
-
Країна виробництва:
UA Україна
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
88a0f3a5628340108fe56a54f341c695
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
04.01.2022 16:00
Статус:
Опубліковано