• Відкриті торги
  • КЕП

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Технічна підтримка та обслуговування програмного забезпечення медичної інформаційної системи (МІС) «Доктор Елекс»,код ДК 021:2015: 72261000-2 Послуги з обслуговування програмного забезпечення)

200 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 1169e79873fa40abae51e608d156bcae
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-01-011964-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "МЕДЕКСПЕРТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Номер договору: 06.12.21-01
Дата підписання: 06.12.2021 10:19
Період дії договору: 01.01.2022 00:00 - 22.12.2022 00:00
Сума договору: 200 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 33 333.34 UAH)
Оплачено: 200 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 33 333.34 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічна підтримка та обслуговування програмного забезпечення медичної інформаційної системи (МІС) «Доктор Елекс» (код ДК 021:2015: 72261000-2 Послуги з обслуговування програмного забезпечення)
Код ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість 1 послуга
Період постачання 01.01.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А На карті

Внесені зміни

    Номер: a9681a08967040baa3515be101d99229
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 06.12.21-01 від 06.12.2021 року, а саме:зменшити суму Договору на 60 000,00 грн.(Шістдесят тисяч гривень 00 коп.) та викласти п.5.2. Договору у наступній редакції:"5.2.Розмір абонентської плати складає 25 000,00 грн.(двадцять п'ять тисяч гривень 00 коп.) на місяць, включаюси ПДВ (ПДВ складає 4166,67 грн.)Абонентська плата включає в себе вартість 30 (тридцять ) годин робіт Виконавця із Абонентського обслуговування на місяць.Загальна вартість даного договору складає: 300 000,00 грн.(Триста тисяч гривень 00 коп.),включаючи ПДВ (ПДВ складає 50 000,00 грн.) в цілому даний договір включає в себе 360 годин робіт Виконавця"
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 07.12.2021 09:21
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 1 до договору № 06.12.21-01.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 90612f9faf6c4efa9c007402c0f07bce
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі, згідно п.1 ч.5 ст.41 ЗАкону України "Про публічні закупівлі" сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 100 000,00 грн (Сто тисяч гривень 00 коп.) та викласти п.5.2. розділу 5 Договору про закупівлю в такій редакції:"5.2.Розмір абонентської плати складає: 25 000,00 грн на місяць, включаючи ПДВ (4166,64грн) .Абонентська плата включає в сеюе вартість 30 (тридцять) годин робіт Виконавця із Абонентського обслуговування на місяць.Загальна вартість даного договору складає 200 000,00 грн (Двісті тисяч гривень 00 коп.) включаюси ПДВ (33 333,34 грн) в цілому даний договір включає в себе 240 годин робіт Виконавця"
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 22.12.2022 09:54
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 2 до Договору № 06 12 21-01.pdf
p7s
sign.p7s