• Спрощена закупівля
  • КЕП

Бланки

Договір підписано

2 799.00 UAH з ПДВ
Номер: 6b064ed25667485bb8957f30d8cf1db0
Замовник: Киїіська міська клінічна лікарня №12
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтердрук"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: Договір підписано
Сума договору: 2 799.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 799.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
1 Температурний листок А4 ф004/0 шт. 4000 2 Листок лікарських призначень А4 003-4/0 шт. 4000 3 Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностики А5 ф003-6/0 шт. 5000 4 Карта хворого який вибув із стаціонару А5 ф.066/0 шт. 3000 5 Лист обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару А5 ф. 007/0 шт. 3000 6 Карта хворого , який лікується в фізіотерапічному відділі А5 ф.044/0 шт. 3000 7 УЗД нирок А5 шт. 2000 8 Довідка травмпункту шт. 3000 9 Довідка щелепно-лицевої хірургії №1 шт. 3000 10 Аналіз на вміст глюкози ф.231/0 шт. 5000 11 Аналіз сечі загальний ф.210/0 шт. 5000 12 Аналіз крові кдагулограмма шт. 5000 13 Біохімічний аналіз крові ф.228/0 шт. 5000 14 Порційна вимога шт. 3000 15 Накладна вимога шт. 4000 16 Виписка із медичної карти амбул.(стаціонар) хворого ф.027/0 шт. 3000
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 16 лот
Період постачання 05.11.2015 - 31.12.2015
Місце постачання 01103, Україна, Київська, Підвисоцького 4-а На карті