• Спрощена закупівля
  • КЕП

«Електромонтажні роботи» на капітальний ремонт системи пожежної сигналізації (СПС) та системи керування евакуювання на об’єкті: «Лисичанський центр позашкільної роботи зі школярами та молоддю Лисичанської міської ради Луганської області» за адресою: м. Лисичанськ, вул. Юнацька, 78.

265 931.15 UAH без ПДВ
Номер: 2f6dbdff82c04cef809d3ec6a8c6e661
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-03-004905-a-a1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЛИСИЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ФОП "БОЙКОВ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 308
Дата підписання: 02.12.2021 16:47
Період дії договору: 02.12.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 265 931.15 UAH без ПДВ
Оплачено: 221 733.24 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Електромонтажні роботи» на капітальний ремонт системи пожежної сигналізації (СПС) та системи керування евакуювання на об’єкті: «Лисичанський центр позашкільної роботи зі школярами та молоддю Лисичанської міської ради Луганської області» за адресою: м. Лисичанськ, вул. Юнацька, 78.
Код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи
Кількість 1 роботи
Період постачання до 10.12.2021
Місце постачання 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 ( "Лисичанський центр позашкільної роботи зі школярами та молоддю Лисичанської міської ради Луганської області" за адресою: м. Лисичанськ, вул. Юнацька, 78) На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Управління освіти Лисичанської ВЦА
ФОП Бойков В.В.
Сума 221733.24 UAH
Статус
Оплачений
28.12.2021 10:17
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: 40396bc9ea49406e89d93cf517d929fa
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.Згідно з п.4 ч.5 ст.41 ЗУ«Про публічні закупівлі», відповідно до п.9.3,9.5 Договору у зв’язку з обмежувальними заходами, пов’язаними з поширенням COVID-19 та затримкою виробництва й відправки обладнання, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт та викласти п.2.1. у наступній редакції: «2.1.Термін виконання робіт:з моменту укладання Договору до 21.12.2021 року». 2.Внести відповідні зміни до Календарного графіку виконання робіт (Додаток №1 до Договору) – Додаток 1 до додаткової угоди.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 08.12.2021 10:04
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод_угода_1_ЦПРШМ.pdf
p7s
sign.p7s