• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (папір, ручка кулькова, файл)

2 742.00 UAH без ПДВ
Номер: 18bd82b031754dce85f19d325fb8fa83
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-19-011282-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХОРОШІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ХОРОШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Постачальник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЦІСАР АЛІНА МИКОЛАЇВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 661
Дата підписання: 18.11.2021 09:00
Період дії договору: 18.11.2021 00:00 - 30.11.2021 00:00
Сума договору: 2 742.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 2 742.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папір
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 21 штуки
Період постачання 18.11.2021 - 30.11.2021
Місце постачання 12101, Україна, Житомирська область, селище міського типу Хорошів, ВУЛИЦЯ РИНКОВА, будинок 3-Б На карті
ручка кулькова
Код ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки
Кількість 40 штуки
Період постачання 18.11.2021 - 30.11.2021
Місце постачання 12101, Україна, Житомирська область, селище міського типу Хорошів, ВУЛИЦЯ РИНКОВА, будинок 3-Б На карті
файл
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 300 штуки
Період постачання 18.11.2021 - 30.11.2021
Місце постачання 12101, Україна, Житомирська область, селище міського типу Хорошів, ВУЛИЦЯ РИНКОВА, будинок 3-Б На карті