• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне - Канцелярські товари :папки швидкозшивач пласт.,біндери, скоби, офісний папір, реєстратори, олівці та ручки і т.д.

8 146.58 UAH з ПДВ
Номер: d9bf599c46284f03b82e7a54532b5f80
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-19-007043-a-a1
Замовник: Фінансовий відділ Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області
Постачальник: ТОВ Епіцентр К
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 31
Дата підписання: 18.11.2021 00:00
Період дії договору: 18.11.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 8 146.58 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 357.41 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне - Канцелярські товари :папки швидкозшивач пласт.,біндери, скоби, офісний папір, реєстратори, олівці та ручки і т.д.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 12 найменувань
Період постачання до 30.11.2021
Місце постачання 67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, вул. Добрянського ,26 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Фінансовий відділ Авангардівської с/р
ТОВ Епiцентр К
Сума 541.72 UAH
Статус
Оплачений
24.11.2021 09:53
Док-ти 1
Фінансовий відділ Авангардівської с/р
ТОВ Епiцентр К
Сума 642.76 UAH
Статус
Оплачений
24.11.2021 09:53
Док-ти 1
Фінансовий відділ Авангардівської с/р
ТОВ Епiцентр К
Сума 6962.10 UAH
Статус
Оплачений
24.11.2021 09:53
Док-ти 1