-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Картопля
3 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
6ae6703ff7774866bbb39c380d5a1712
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-19-001677-a-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №25" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
20289712
-
Контактна особа:
Ірина Миколаївна Завальнюк +380676337128 25school_dndz_buhgalter@ukr.net
-
Адреса:
51928, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Воїнів-Афганців, 10
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
МІНЯЙЛО ВАЛЕРІЙ ВІКТОРОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2421213213
-
Контактна особа:
Міняйло Валерій Вікторович +380685008166
-
Адреса:
51937, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, вул.Воїнів-афганців будинок 13 А квартира 59
Класифікатор ДК 021:2015:
03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Номер договору:
26-25/2021
Дата підписання:
19.11.2021 09:43
Період дії договору:
19.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
3 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
3 000.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картопля
Кількість
200 кілограм
Період постачання
19.11.2021 - 31.12.2021
Місце постачання
51928, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам'янське, вул. Воїнів-афганців, будинок 10
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
b1317b23a5ea4d2a855cde92be3fe74f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
31.12.2021 12:19
Статус:
Опубліковано