-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015: 33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (ДК 021:2015: 33157800-3-Киснеподавальні пристрої, код НК 024:2019 : 36271 – Система медичного газу/вакуумного трубопроводу (Киснева станція повнокомплектна ZELKO OxyG 350(комплект), змонтований в утепленому блок-боксі в кількості 1 комплект))
3 160 500.00
UAH без ПДВ
Номер:
4fc38e12a5824348a86162ca626feb1e
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-18-008260-a-a1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
01999218
-
Контактна особа:
Ніна Іванівна Сліпченко +380535420615 gad_crl@ukr.net http://ghadiach-crl.pl.ua/
-
Адреса:
37300, Україна, Полтавська область, м. Гадяч, вул. Лохвицька, буд.1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕЛКО ГРУП"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39536117
-
Контактна особа:
Шведовський О. Е. +380444990550
-
Адреса:
02002, Україна, Київська область, м. Київ, ВУЛИЦЯ ЄВГЕНА СВЕРСТЮКА будинок 4 А
Класифікатор ДК 021:2015:
33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапіїАналіз за цим CPV
Номер договору:
КС 020-21
Дата підписання:
17.11.2021 14:13
Період дії договору:
17.11.2021 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
3 160 500.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
3 160 500.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Киснева станція повнокомплектна ZELKO OxyG 350(комплект), змонтований в утепленому блок-боксі
×
-
НК 024:2019:
36271 Система медичного газу / вакуумного трубопроводу
Кількість
1 комплект
Період постачання
до 02.02.2022
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
6cb71b7c1a454a0e9ba0cd1d85cb3f0d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись п.З ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», пунктами 4.4, 10.2 та Розділом 7 Договору, уклали цю Додаткову угоду про наступне:
1. Враховуючи здорожчання витратних та комплектуючих матеріалів , енергоносіїв та підвищення рівня мінімальної заробітної плати Сторони дійшли взаємної згоди збільшити суму авансового платежу на 25% та викласти п. 4.2. Договору в наступній редакції:
«4.2. Замовник надає Постачальнику попередню оплату (аванс) в розмірі 95% вартості товару, що становить 3 000 000,00 грн. (три мільйони гривень, 00 коп.), без ПДВ, для придбання витратних та
комплектуючих матеріалів.
4.2.1. Попередня оплата (аванс) здійснюється Замовником протягом 5 календарних днів з дати підписання даного Договору/ або Додаткової угоди на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА.
4.2.2. Остаточна оплата, в розмірі 5% від загальної вартості поставленого товару здійснюється ПОКУПЦЕМ протягом 5 банківських днів з дати підписання ним видаткової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКА.»
2. Ця Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами.
3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
4. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору про закупівлю товару №КС 020-21 від 17.11.2021 року.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
14.12.2021 16:20
Статус:
Опубліковано