• Відкриті торги
  • КЕП

«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Покровська в с. Черепашинці Калинівського району Вінницької області», (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація»)

5 033 799.18 UAH з ПДВ
Номер: 10a07dc487b147bcbd3135cdfb203955
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-01-010227-a-a1
Замовник: ВІДДІЛ З ПИТАНЬ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ КАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "ЛЕОН-Ш"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 224
Дата підписання: 02.12.2021 09:31
Період дії договору: 02.12.2021 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 5 033 799.18 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 838 966.53 UAH)
Оплачено: 853 510.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 142 251.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Покровська в с. Черепашинці Калинівського району Вінницької області», (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація»)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 22400, Україна, Вінницька область, м. Калинівка, вул. Нестерчука, 19 На карті

Внесені зміни

    Номер: 1cebba3724944659a686f4d1b909ee3c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Відповідно до п.п. 3, п.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони домовились внести зміни до п. 4.1. договору підряду № 224 від 02.12.2021 року, та викласти їх в наступній редакції: 1.1. - «4.1. Ціна цього Договору є твердою та складає: 5 033 799,18 грн. (п’ять мільйонів тридцять три тисячі сімсот дев’яносто дев’ять гривень) 18 коп. в тому числі ПДВ – 838966,53 грн. як ціна тендерної пропозиції, яку визначено найбільш економічно вигідною. При цьому: • фінансування 2021 року - бюджетні зобов'язання щодо оплати коштів в порядку передбаченому цим договором беруться в межах доведеної суми бюджетних асигнувань, згідно з рішенням сесії Калинівської міської ради № 1649 від 14.07.2021року, з урахування змін, що становлять: • 853510,00 (вісімсот п’ятдесят три тисячі п’ятсот десять грн. 00 коп. з ПДВ. у грудні 2021 року. • Відповідно до плану фінансування та бюджетних призначень – 896342,16 грн. (вісімсот дев’яносто шість тисяч триста сорок дві грн.) 16 коп. в листопаді 2022 року. • бюджетні зобов'язання щодо оплати залишку коштів, в тому числі фінансування 2023 року, а саме: 3283947,02 грн. (три мільйони двісті вісімдесят три тисячі дев’ятсот сорок сім гривень 02 коп.) виникають, після укладення додаткової угоди, виключно за умови наявності коштів в межах доведеної суми бюджетних асигнувань установлених постійним кошторисом Замовника в межах фактичного фінансування відповідного бюджетного періоду після прийняття рішення сесії Калинівської міської ради у 2023 році.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 25.11.2022 14:14
    Статус:
    Опубліковано
pdf
черепашенці.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 47946563340a40bab8a1c20dfc9e452a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна реквізитів Виконавця
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 25.11.2022 16:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
IMG_0002.pdf
p7s
sign.p7s