• Спрощена закупівля
  • КЕП

39130000-2 Офісні меблі (Комплект меблів для кабінетів).

72 020.00 UAH без ПДВ
Номер: fda6c12309cd4bd59c6d63a1dc17217b
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-03-016791-a-a1
Замовник: Петропавлівсько-Борщагівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області
Постачальник: ФОП ФЕДЧЕНКО ОЛЬГА МИКОЛАЇВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 22-1
Дата підписання: 22.11.2021 13:16
Період дії договору: 22.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 72 020.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 72 020.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комплект меблів для кабінету бухгалтерія
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 1 комплект
Період постачання до 30.11.2021
Місце постачання 08130, Україна, Київська область, с. Петропавлівська Борщагівка, Соборна, 30 На карті
Комплект меблів для кабінету заступника директора
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 1 комплект
Період постачання до 30.11.2021
Місце постачання 08130, Україна, Київська область, с. Петропавлівська Борщагівка, Соборна, 30 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Петропавлівсько-Борщагівська ЗОШ
ФОП Федченко Ольга Миколаївна
Сума 72020.00 UAH
Статус
Оплачений
10.12.2021 11:50
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: aad82b8e81774045aea82d5032efb75f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 25.11.2021 14:42
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода1.pdf
p7s
sign.p7s