• Спрощена закупівля
  • КЕП

послуги з організації гарячого харчування учнів

168 810.00 UAH без ПДВ
Номер: 6291327f948d4e25af606778366b0aca
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-03-014700-a-a1
Замовник: Ліцей №4 Івано-Франківської міської ради
Постачальник: ФОП "Стефанів Марія Павлівна"
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 2
Дата підписання: 18.11.2021 08:24
Період дії договору: 18.11.2021 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 168 810.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 121 675.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з організації гарячого харчування учнів
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 76010, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Бульвар Південний,24 На карті

Внесені зміни

    Номер: e094a81d97854183af06e35e2c47aed0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 3.1. Ціна Договору становить 155000 грн. 00 коп. (Сто п’ятдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.) без ПДВ і складається із суми вартості наданих послуг Учасником-переможцем протягом строку дії Договору, про що зазначається у відповідних документах.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 18.11.2021 08:54
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаток Стефанів.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 87ed8491da424eb9b2736ba4d04bb16a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 3.1. Ціна Договору становить 122000 грн. 00 коп. (Сто двадцять дві тисячі грн. 00 коп.) без ПДВ і складається із суми вартості наданих послуг Учасником-переможцем протягом строку дії Договору, про що зазначається у відповідних документах.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2021 12:21
    Статус:
    Опубліковано
pdf
д,у.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 6159e361149e4df8949bde696034d7e3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 3.1. Ціна Договору становить 121675 грн. 00 коп. (Сто двадцять одна тисяча шістсот сімдесят п’ять грн. 00 коп.) без ПДВ і складається із суми вартості наданих послуг Учасником-переможцем протягом строку дії Договору, про що зазначається у відповідних документах.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2021 16:35
    Статус:
    Опубліковано
pdf
д,3.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 994b29b6657c42fb97b9c64f05c529c4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Пункт 10.1 Договору викласти у новій редакції: Цей Договір набирає чинності з 18.11.2021р. та діє до 31.12.2022р. включно, до повного здійснення розрахунків.
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2021 16:41
    Статус:
    Опубліковано
pdf
д,4.pdf
p7s
sign.p7s