-
Відкриті торги
-
КЕП
«Будівництво амбулаторії первинної медицини по вул. Стуса в с. Великі Грибовичі Жовківського району Львівської області» (коригування)
2 645 637.29
UAH з ПДВ
Номер:
fecafca5c10342a093de17c9cdd1b733
Ідентифікатор договору:
UA-2021-10-22-004473-b-a1
Замовник:
Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
23948842
-
Контактна особа:
Василь Заяць +380322610948 ukbloda@ukr.net
-
Адреса:
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Чайковського, 17
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "БК АЛЬТЕРА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41863213
-
Контактна особа:
Ольга Дутка +380678611263 olyanikolaieva@gmail.com
-
Адреса:
81642, Україна, Львівська область, Миколаївський район, село Рудники, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 59
Класифікатор ДК 021:2015:
45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництваАналіз за цим CPV
Номер договору:
19
Дата підписання:
03.12.2021 18:00
Період дії договору:
03.12.2021 00:00 - 09.12.2022 00:00
Сума договору:
2 645 637.29 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 388 075.79 UAH)
Оплачено:
1 413 535.69 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 230 795.53 UAH)
Причини розірвання договору:
1. Замовник та Виконавець дійшли згоди розірвати Договір № 19 від 03.12.2021 р., за взаємною згодою сторін.
2. Сума оплачених робіт за Договором № 19 від 03.12.2021 становить 1 413 535,69 грн.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Будівництво амбулаторії первинної медицини по вул. Стуса в с. Великі Грибовичі Жовківського району Львівської області» (коригування)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2021
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
2cbac3e546a346fea364c37cebb1e906
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
перенос юридичних зобов’язань на наступний бюджетний період
Номер додаткової угоди:
1/21
Дата внесення змін до договору:
29.12.2021 18:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
0f9bdc0c5b904a23882632fe4b83ad8f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди про наступне:
1. Викласти п. 5.1 «Виконання робіт» Договору про закупівлю робіт за державні кошти №19 від «03» грудня 2021 року у такій редакції:
«Строк (термін) виконання робіт - згідно графіку виконання робіт або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань»
2. Викласти п. 12.1 «Строк дії договору» Договору про закупівлю робіт за державні кошти №19 від «03» грудня 2021 року у такій редакції:
«Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31.12.2021 р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань, а в частині розрахунків до повного його виконання»
3. Викласти розділ 14 «Додатки до договору» Договору про закупівлю робіт за державні кошти №19 від «03» грудня 2021 року у такій редакції:
- Розрахунок договірної ціни (Додаток 1);
- Графік виконання робіт (Додаток 2);
- План фінансування робіт (Додаток 3).
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
09.12.2022 15:43
Статус:
Опубліковано