-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
оплата за товари,канцелярські вироби,виготовлену поліграфічну продукцію
2 796.00
UAH з ПДВ
Номер:
d8d7c418b5004caa83291a19662bfeeb
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-17-001152-a-a1
Замовник:
Управління праці та соціального захисту населення Синельниківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
25000366
-
Контактна особа:
Світлана Чорна +380970602092, +380566342159, +380732687225, +380634665759 prozoro1231@i.ua
-
Адреса:
52500, Україна, Дніпропетровська область, М.СИНЕЛЬНИКОВЕ, вул .Довженко ,буд.36
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "СИНЕЛЬНИКІВСЬКА ДРУКАРНЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
02466004
-
Контактна особа:
Попова Н.В. 0501888019
-
Адреса:
52500, Україна, Дніпропетровська область, місто Синельникове, ВУЛИЦЯ ВИКОНКОМІВСЬКА будинок 22
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору:
175
Дата підписання:
15.11.2021 09:26
Період дії договору:
15.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
2 796.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 466.00 UAH)
Оплачено:
2 796.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 466.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
оплата за товари,канцелярські вироби,виготовлену поліграфічну продукцію
Кількість
198 штука
Період постачання
15.11.2021 - 31.12.2021
Місце постачання
52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, вул.Довженка ,36
На карті