• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

оплата за товари,канцелярські вироби,виготовлену поліграфічну продукцію

2 796.00 UAH з ПДВ
Номер: d8d7c418b5004caa83291a19662bfeeb
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-17-001152-a-a1
Замовник: Управління праці та соціального захисту населення Синельниківської міської ради
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "СИНЕЛЬНИКІВСЬКА ДРУКАРНЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 175
Дата підписання: 15.11.2021 09:26
Період дії договору: 15.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 2 796.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 466.00 UAH)
Оплачено: 2 796.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 466.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
оплата за товари,канцелярські вироби,виготовлену поліграфічну продукцію
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 198 штука
Період постачання 15.11.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, вул.Довженка ,36 На карті