-
Відкриті торги
-
КЕП
Ремонт (реставраційний) частини приміщень підвалу площею 335,4 кв. м адміністративної будівлі, літера «А» – щойно виявленого об’єкту культурної спадщини – «Будинку інституту Київдіпротранс, 1956, 1974 рр.» по вул. Симона Петлюри, 15, Шевченківського району м. Києва», (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
7 369 303.36
UAH з ПДВ
Номер:
c41935b5fe8943e3bfa0f855828d2c31
Ідентифікатор договору:
UA-2021-10-21-012719-b-a1
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ
×
-
Код ЄДРПОУ:
41760289
-
Контактна особа:
Вадим Кириченко +380443654097 v.kyrychenko@dbr.gov.ua
-
Адреса:
01011, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Панаса Мирного, буд. 28
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38831585
-
Контактна особа:
Жуківський Віталій Зіновійович 380504415489 misto2007@gmail.com
-
Адреса:
01133, Україна, Київська область, Київ, бульвар Лесі Українки, будинок 7-Б, /літера А/, офіс 157
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис:
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору:
503
Дата підписання:
30.11.2021 15:00
Період дії договору:
30.11.2021 00:00 - 18.03.2022 00:00
Сума договору:
7 369 303.36 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 228 217.22 UAH)
Оплачено:
3 401 436.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 566 906.13 UAH)
Причини розірвання договору:
На підставі Указу Президента «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022, довідку Торгово-промислової палати України від 28 лютого 2022 року № 2024/02.0-7.1, яка засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) з 24.02.2022 строком на 30 діб, керуючись пунктом 17.4 Договору підряду від 30.11.2021 № 503 та статтею 651 Цивільного кодексу України.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ремонт (реставраційний) частини приміщень підвалу площею 335,4 кв. м адміністративної будівлі, літера «А» – щойно виявленого об’єкту культурної спадщини – «Будинку інституту Київдіпротранс, 1956, 1974 рр.» по вул. Симона Петлюри, 15, Шевченківського району м. Києва»
Кількість
1 найменувань
Період постачання
до 31.12.2021
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
dfd063cfda3f4f95bc976e00ab08c6dc
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони за взаємною згодою домовилися внести до Договору наступні зміни:
1) викласти пункт 2.1. Розділу 2 «Строки виконання робіт» Договору у наступній редакції:
«2.1. Дата початку робіт визначається Календарним графіком (Додаток 3), строк здачі робіт до 31.12.2021.».
2) викласти пункт 3.2. Розділу 3 «Ціна Договору та умови фінансування робіт» Договору у наступній редакції:
«3.2. Загальна вартість робіт з реставрації об’єкта складає – 7 369 303,36 грн
(сім мільйонів триста шістдесят дев’ять тисяч триста три гривні 36 копійок)
(з них на поточний рік – 7 369 303,36 грн (сім мільйонів триста шістдесят дев’ять тисяч триста три гривні 36 копійок), у тому числі ПДВ 20 % – 1 228 217,23 грн (один мільйон двісті двадцять вісім тисяч двісті сімнадцять гривень 23 копійки).».
3) викласти Розділи «Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-6 на обладнання» та «Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв» Додатку 1 та Додаток 2 до Договору у новій редакції, що додаються до цієї Додаткової угоди.
Номер додаткової угоди:
1/506
Дата внесення змін до договору:
30.11.2021 17:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
e52bbfb0c5e340dc8dd781713d32a7ea
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони за взаємною згодою домовилися внести до Договору наступні зміни:
1) викласти пункт 2.1. Розділу 2 «Строки виконання робіт» Договору у наступній редакції:
«2.1. Дата початку робіт визначається Календарним графіком (Додаток 3), строк здачі робіт до 31.03.2022.».
2) викласти пункт 3.2. Розділу 3 «Ціна Договору та умови фінансування робіт» Договору у наступній редакції:
«3.2. Загальна вартість робіт з ремонту (реставраційного) об’єкта складає – 7 369 303,36 грн (сім мільйонів триста шістдесят дев’ять тисяч триста три гривні 36 копійок), у тому числі ПДВ 20 % – 1 228 217,23 грн (один мільйон двісті двадцять вісім тисяч двісті сімнадцять гривень 23 копійки) (з них на 2021 рік – 3 401 436,80 грн (три мільйони чотириста одна тисяча чотириста тридцять шість гривень 80 копійок), у тому числі ПДВ 20 % – 566 906,13 грн (п’ятсот шістдесят шість тисяч дев’ятсот шість гривень 13 копійок), на 2022 рік – 3 967 866,56 грн (три мільйони дев’ятсот шістдесят сім тисяч вісімсот шістдесят шість гривень 56 копійок), у тому числі ПДВ 20 % – 661 311,09 грн (шістсот шістдесят одна тисяча триста одинадцять гривень 09 копійок).».
3) викласти пункт 20.2. Розділу 20 «Строк дії Договору» у наступній редакції:
«Строк дії Договору – з моменту укладення до 31.03.2022, або до повного виконання обов’язків Сторін по Договору.».
4) викласти Додаток 3 до Договору у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди.
5) доповнити Договір Додатком 4 «Календарний план фінансування робіт», що додається до цієї Додаткової угоди.
Номер додаткової угоди:
2/612
Дата внесення змін до договору:
24.12.2021 17:00
Статус:
Опубліковано