• Відкриті торги
  • КЕП

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (прання, підсинювання, крохмалення, сушка і прасування білизни (ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення))

429 600.00 UAH без ПДВ
Номер: cb749e36120d4a8e9ce6fd3275c00214
Ідентифікатор договору: UA-2021-10-18-001724-b-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Постачальник: ТОВ Пральня Кристал
Класифікатор ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищенняАналіз за цим CPV
Номер договору: 35/11-ВТ-21
Дата підписання: 29.11.2021 00:00
Період дії договору: 29.11.2021 00:00 - 31.03.2022 00:00
Сума договору: 429 600.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 429 600.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
прання, підсинювання, крохмалення, сушка і прасування білизни
Код ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення
Кількість 24000 кілограм
Період постачання до 31.03.2022
Місце постачання 61058, Україна, Харківська область, Харків, проспект Незалежності, будинок 13 На карті

Внесені зміни

    Номер: a4795293a4fb4ac195b42a3d8138a452
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. На підставі п. 10.3 та пп.8 п. 11.5 Договору продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року. 2. На підставі п. 11.3 внести зміни в п. 10.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «10.1. Цей договір вступає в силу з дати підписання і діє до 31 березня 2022 року, а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань по договору».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
06_Д.у.1. на 2022_35_11_ВТ.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 5c6953c396f0416bacfa24a96c05a26c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі п. 10.3 та пп.8 п. 11.5 Договору збільшити суму договору на 71 600,00 грн. (Сімдесят одна тисяча шістсот гривень 00 копійок). 2. Викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 429 600,00 грн. (Чотириста двадцять дев’ять тисяч шістсот гривень 00 копійок), без ПДВ. У тому числі на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2022 році -71 600,00 грн. (Сімдесят одна тисяча шістсот гривень 00 копійок), без ПДВ». 3. Викласти пункт 1.3. Договору в наступній редакції: «1.3. Обсяг надання послуг - 24 000 кг, у тому числі на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2022 році: 4 000,00 кг.». 4. Викласти п. 5.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: до 31 грудня 2021 року. Строк надання послуг, на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2022 році: до 31 березня 2022 року».
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 10.01.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
07_Д.у.2_20%.pdf
p7s
sign.p7s