• Спрощена закупівля
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт проїжджої частини від вул. Данила Нечая до 2 провулку Механізаторів в м. Калинівка Хмільницького району Вінницької області» (ДК 021:2015 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація»)

177 610.58 UAH з ПДВ
Номер: 18fd3eff660b4d3384ba0db855b9d14f
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-04-003761-b-a1
Замовник: ВІДДІЛ З ПИТАНЬ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ КАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "ЛЕОН-Ш"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 218
Дата підписання: 18.11.2021 08:21
Період дії договору: 18.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 177 610.58 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 29 601.76 UAH)
Оплачено: 177 610.58 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 29 601.76 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт проїжджої частини від вул. Данила Нечая до 2 провулку Механізаторів в м. Калинівка Хмільницького району Вінницької області» (ДК 021:2015 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація»)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 22400, Україна, Вінницька область, м. Калинівка, вул. Нестерчука, 19 На карті

Внесені зміни

    Номер: 5f5d464074614851b928ed13d15059c4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Відповідно до п.п.3, п.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони домовились внести зміни до п. 3.3., п.4.1. та п. 10.1. договору підряду № 218 від 18.11.2021 року, та викласти їх в наступній редакції: - «3.3. Термін виконання робіт: згідно календарного графіку виконання робіт, але не пізніше ніж до 31.12.2022.» - «4.1. Ціна цього Договору є твердою та складає: 177610,58 грн. (сто сімдесят сім тисяч шістсот десять грн.) 58 коп. в тому числі ПДВ – 29601,76 грн. як ціна тендерної пропозиції, яку визначено найбільш економічно вигідною. При цьому: • фінансування 2021 року - бюджетні зобов'язання щодо оплати коштів в порядку передбаченому цим договором беруться в межах доведеної суми бюджетних асигнувань, згідно з рішенням сесії Калинівської міської ради № 2466 від 03.11.2021року, з урахування змін, що становлять: • 5275,00 (п’ять тисяч двісті сімдесят п’ять) грн. 00 коп. з ПДВ. у листопаді 2021 року. • 150000,00 (сто п’ятдесят тисяч) грн. з ПДВ. в грудні 2021 році. • бюджетні зобов'язання щодо оплати залишку коштів, в тому числі фінансування 2022 року, а саме: 22335,58 грн. (двадцять дві тисячі триста тридцять п’ять) грн. 58 коп. грн. виникають, після укладення додаткової угоди, виключно за умови наявності коштів в межах доведеної суми бюджетних асигнувань установлених постійним кошторисом Замовника в межах фактичного фінансування відповідного бюджетного періоду після прийняття рішення сесії Калинівської міської ради у 2022 році. Фінансові зобов’язання беруться лише після надходження коштів на рахунок Замовника. - « 10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31.12.2022 р., а в частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань.»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.11.2021 11:21
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова данила нечая.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: eb59b3db831c4c7b9cca78b24da107eb
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Відповідно до п.п.3, п.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони домовились внести зміни до п. 3.3., п.4.1. та п. 10.1. договору підряду № 218 від 18.11.2021 року, та викласти їх в наступній редакції: - «3.3. Термін виконання робіт: згідно календарного графіку виконання робіт, але не пізніше ніж до 31.12.2021.» - «4.1. Ціна цього Договору є твердою та складає: 177610,58 грн. (сто сімдесят сім тисяч шістсот десять грн.) 58 коп. в тому числі ПДВ – 29601,76 грн. як ціна тендерної пропозиції, яку визначено найбільш економічно вигідною. При цьому: • фінансування 2021 року - бюджетні зобов'язання щодо оплати коштів в порядку передбаченому цим договором беруться в межах доведеної суми бюджетних асигнувань, згідно з рішенням сесії Калинівської міської ради № 2983 від 02.12.2021року, з урахування змін, що становлять: • 5275,00 (п’ять тисяч двісті сімдесят п’ять) грн. 00 коп. з ПДВ. у листопаді 2021 року. • 172335,58 (сто сімдесят дві тисячі триста тридцять п’ять гривень 58 коп.) грн. з ПДВ. в грудні 2021 році. Фінансові зобов’язання беруться лише після надходження коштів на рахунок Замовника. - « 10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31.12.2021 р., а в частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань.»
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 09.12.2021 10:11
    Статус:
    Опубліковано
pdf
IMG_0001.pdf
p7s
sign.p7s