-
Спрощена закупівля
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт проїжджої частини від вул. Данила Нечая до 2 провулку Механізаторів в м. Калинівка Хмільницького району Вінницької області» (ДК 021:2015 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація»)
177 610.58
UAH з ПДВ
Номер:
18fd3eff660b4d3384ba0db855b9d14f
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-04-003761-b-a1
Замовник:
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ КАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44121409
-
Контактна особа:
Вікторія Лужинецька +380988248280 victoriya_glazkova@ukr.net
-
Адреса:
22400, Україна, Вінницька область, місто Калинівка, вул.Нестерчука В., будинок 19
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ТОВ "ЛЕОН-Ш"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33623460
-
Контактна особа:
Ширак Арменакян +380433322617, +380988974512 kalinka1402@ukr.net
-
Адреса:
22400, Україна, Вінницька область, м. Калинівка, вул. ВОЗЗ’ЄДНАННЯ, будинок 13, квартира 32
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
218
Дата підписання:
18.11.2021 08:21
Період дії договору:
18.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
177 610.58 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 29 601.76 UAH)
Оплачено:
177 610.58 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 29 601.76 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт проїжджої частини від вул. Данила Нечая до 2 провулку Механізаторів в м. Калинівка Хмільницького району Вінницької області» (ДК 021:2015 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація»)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2021
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
5f5d464074614851b928ed13d15059c4
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Відповідно до п.п.3, п.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони домовились внести зміни до п. 3.3., п.4.1. та п. 10.1. договору підряду № 218 від 18.11.2021 року, та викласти їх в наступній редакції:
- «3.3. Термін виконання робіт: згідно календарного графіку виконання робіт, але не пізніше ніж до 31.12.2022.»
- «4.1. Ціна цього Договору є твердою та складає: 177610,58 грн. (сто сімдесят сім тисяч шістсот десять грн.) 58 коп. в тому числі ПДВ – 29601,76 грн. як ціна тендерної пропозиції, яку визначено найбільш економічно вигідною.
При цьому:
• фінансування 2021 року - бюджетні зобов'язання щодо оплати коштів в порядку передбаченому цим договором беруться в межах доведеної суми бюджетних асигнувань, згідно з рішенням сесії Калинівської міської ради № 2466 від 03.11.2021року, з урахування змін, що становлять:
• 5275,00 (п’ять тисяч двісті сімдесят п’ять) грн. 00 коп. з ПДВ. у листопаді 2021 року.
• 150000,00 (сто п’ятдесят тисяч) грн. з ПДВ. в грудні 2021 році.
• бюджетні зобов'язання щодо оплати залишку коштів, в тому числі фінансування 2022 року, а саме: 22335,58 грн. (двадцять дві тисячі триста тридцять п’ять) грн. 58 коп. грн. виникають, після укладення додаткової угоди, виключно за умови наявності коштів в межах доведеної суми бюджетних асигнувань установлених постійним кошторисом Замовника в межах фактичного фінансування відповідного бюджетного періоду після прийняття рішення сесії Калинівської міської ради у 2022 році.
Фінансові зобов’язання беруться лише після надходження коштів на рахунок Замовника.
- « 10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31.12.2022 р., а в частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань.»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
23.11.2021 11:21
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
eb59b3db831c4c7b9cca78b24da107eb
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Відповідно до п.п.3, п.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони домовились внести зміни до п. 3.3., п.4.1. та п. 10.1. договору підряду № 218 від 18.11.2021 року, та викласти їх в наступній редакції:
- «3.3. Термін виконання робіт: згідно календарного графіку виконання робіт, але не пізніше ніж до 31.12.2021.»
- «4.1. Ціна цього Договору є твердою та складає: 177610,58 грн. (сто сімдесят сім тисяч шістсот десять грн.) 58 коп. в тому числі ПДВ – 29601,76 грн. як ціна тендерної пропозиції, яку визначено найбільш економічно вигідною.
При цьому:
• фінансування 2021 року - бюджетні зобов'язання щодо оплати коштів в порядку передбаченому цим договором беруться в межах доведеної суми бюджетних асигнувань, згідно з рішенням сесії Калинівської міської ради № 2983 від 02.12.2021року, з урахування змін, що становлять:
• 5275,00 (п’ять тисяч двісті сімдесят п’ять) грн. 00 коп. з ПДВ. у листопаді 2021 року.
• 172335,58 (сто сімдесят дві тисячі триста тридцять п’ять гривень 58 коп.) грн. з ПДВ. в грудні 2021 році.
Фінансові зобов’язання беруться лише після надходження коштів на рахунок Замовника.
- « 10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31.12.2021 р., а в частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань.»
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
09.12.2021 10:11
Статус:
Опубліковано