• Відкриті торги
  • КЕП

Капітальний ремонт прибудинкової території за адресою вул. Миру, 2А в м. Тернополі

2 148 600.00 UAH з ПДВ
Номер: f211ee1a454c49308ec0a512086150cf
Ідентифікатор договору: UA-2021-10-19-000198-b-b1
Замовник: Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради
Постачальник: ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 1176
Дата підписання: 25.11.2021 00:00
Період дії договору: 25.11.2021 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору: 2 148 600.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 358 100.00 UAH)
Оплачено: 387 754.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 64 625.80 UAH)
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт прибудинкової території за адресою вул. Миру, 2А в м. Тернополі
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Миру, 2А в м. Тернополі На карті

Внесені зміни

    Номер: daa057a081f6492ba0f2bbe62c2efccb
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись чинним законодавством та п.12.2., п.12.3 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни в п.3.4 даного Договору та викласти їх у наступній редакції.
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
Додаток 4
    Номер: 4fb45dc5c1e44ccf9b57a4a4452c1e03
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись чинним законодавством та п.12.2., п.12.3 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни в п.3.4., п.5.1., п.11.1 даного Договору та викласти їх у наступній редакції
    Номер додаткової угоди: 5
    Дата внесення змін до договору: 30.05.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаток 5.pdf