-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку формату А4, папір для друку формату А3) 30190000-7 ДК 021:2015
131 544.00
UAH з ПДВ
Номер:
d8e90ec82532492bb5f35f47d4e79912
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-02-009367-a-a1
Замовник:
Управління освіти Миколаївської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02145010
-
Контактна особа:
Сергій Черемісін +380512372272 tender.osvita.mkrada@gmail.com http://osvita.mkrada.gov.ua/
-
Адреса:
54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ТОВ Сантарекс
×
-
Код ЄДРПОУ:
30126040
-
Контактна особа:
Іванцова Наталія Дмитріївна +380512463757 natali.santarex@gmail.com
-
Адреса:
54003, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Потьомкінська, 131Б
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору:
6-85
Дата підписання:
17.11.2021 15:00
Період дії договору:
17.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
131 544.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 21 924.00 UAH)
Оплачено:
131 544.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 21 924.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку формату А4
×
-
Країна виробництва:
ID Республіка Індонезія
Кількість
1005 штуки
Період постачання
до 01.12.2021
Місце постачання
54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади та установи управління освіти відповідно до Додатку №3
На карті
Папір для друку формату А3
×
-
Країна виробництва:
FI Республіка Фінляндія
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 01.12.2021
Місце постачання
54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади та установи управління освіти відповідно до Додатку №3
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
86e949a96a05483cb7d99d7db39d31a7
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. На підставі п. 4. ч. 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - внести зміни до пункту 1.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «1.1 Продавець зобов'язується до 20.12.2021 року поставити Покупцю товар, зазначений в п.1.2 даного договору, а Покупець - прийняти і оплатити такий товар в порядку і на умовах, визначених даним договором»;
- внести зміни до пункту 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1 Термін поставки товару до 20.12.2021р.».
2. Ця угода набуває чинності з дня її підписання і діє до повного виконання зобов’язань Сторонами.
3. Решта умов та обов’язків за Договором залишаються незмінними.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.11.2021 14:00
Статус:
Опубліковано