-
Відкриті торги
-
КЕП
Капітальний ремонт даху інфекційного корпусу КНП «Центральна міська лікарня» Рівненської міської ради по вул. М. Карнаухова (Мірющенка), 25а в м. Рівне (коригування проекту)
3 427 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
608474fad400461d8260b01d61429b36
Ідентифікатор договору:
UA-2021-10-06-002521-a-b1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
02000085
-
Контактна особа:
Дундюк Ігор Вячеславович 0362644355 rcml_tender@ukr.net
-
Адреса:
33018, Україна, Рівненська область, РІВНЕ, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ КАРНАУХОВА, будинок 25-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43163123
-
Контактна особа:
Козлюк Роман 0680289588 bk_zahidmiskbud@ukr.net
-
Адреса:
35304, Україна, Рівненська область, c. Корнин, Вул. Центральна, буд. 74 Б
Класифікатор ДК 021:2015:
45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Капітальний ремонт даху інфекційного корпусу КНП «Центральна міська лікарня» Рівненської міської ради по вул. М. Карнаухова (Мірющенка), 25а в м. Рівне (коригування проекту): 3 427 000.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
582
Дата підписання:
29.11.2021 12:49
Період дії договору:
29.11.2021 12:49 - 31.05.2022 12:49
Сума договору:
3 427 000.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору:
У зв'язку з відсутністю фінансування з місцевого бюджету внаслідок введення воєнного стану в Україні.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт даху інфекційного корпусу КНП «Центральна міська лікарня» Рівненської міської ради по вул. М. Карнаухова (Мірющенка), 25а в м. Рівне (коригування проекту)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
773bfad867244d919b9445139c14e500
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
На підставі листа підрядника, в якому зазначено про затримку отримання дозволу на виконання робіт по даному об'єкту, та відсутності повного фінансування Замовника до кінця 2021 році по місцевому бюджету, в результаті чого капітальний ремонт даху не розпочався, сторони домовились продовжити термін виконанн робіт до 31.05.2022 року.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
20.12.2021 16:09
Статус:
Опубліковано