-
Відкриті торги
-
КЕП
Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція майнового комплексу КНП «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вул. Червоного Хреста, 3» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
16 990 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
8bb457f44ce049d4af86ceeea0b86755
Ідентифікатор договору:
UA-2021-10-06-015047-b-a1
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
×
-
Код ЄДРПОУ:
39932654
-
Контактна особа:
Олександр Анатолійович Ткачук +380412474360 tender@drrdep.zht.gov.ua
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42297001
-
Контактна особа:
Роман Гринкевич +380971722423 montazhproekt@ukr.net
-
Адреса:
10008, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ СВЯТОСЛАВА РІХТЕРА, будинок 51 А, квартира 2
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
№ 60-21-ПР
Дата підписання:
23.11.2021 10:03
Період дії договору:
23.11.2021 00:00 - 17.07.2023 00:00
Сума договору:
16 990 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 831 666.66 UAH)
Оплачено:
6 243 696.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 040 616.07 UAH)
Причини розірвання договору:
Сторони домовились розірвати договір за згодою сторін.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція майнового комплексу КНП «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вул. Червоного Хреста, 3»
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 20.12.2023
Місце постачання
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 12
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
162c0ac363ce4af186a1204a53d47cf5
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди викласти Додаток № 2 "Календарний план виконання робіт" у новій редакції.
Номер додаткової угоди:
№ 1
Дата внесення змін до договору:
06.12.2021 11:59
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
e802c566c0054320b2e6df906ecfc659
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди викласти Додаток № 2 "Календарний план виконання робіт" у новій редакції.
Номер додаткової угоди:
№ 2
Дата внесення змін до договору:
03.02.2022 09:11
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
1079e4510174473b9c5965f7500998eb
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди продовжити термін виконання робіт та термін дії договору до 31.12.2022 та викласти Додаток № 2 " Календарний графік виконання робіт" до Договору у новій редакції.
Номер додаткової угоди:
№ 3
Дата внесення змін до договору:
01.04.2022 12:39
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
73d0d120ec8344f1b207c6264423490e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 01.05.2023 та термін дії договору до 01.05.2023. У тексті Договору №60/21/ПР від 23.11.2021 дату "31.12.2022" замінити датою "01.05.2023" у всіх випадках. Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт" до Договору викласти в новій редакції, що додається.
Номер додаткової угоди:
№4
Дата внесення змін до договору:
26.12.2022 10:38
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
b71ac24839be4f97a0b0d0cce5263678
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 20.12.2023 та термін дії договору до 20.12.2023р.Додаток №2 до договору викласти в новій редакції.
Номер додаткової угоди:
№5
Дата внесення змін до договору:
01.05.2023 17:04
Статус:
Опубліковано