-
Відкриті торги
-
КЕП
Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція майнового комплексу КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Станишівка, Шосе Сквирське, 6» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
5 990 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
ba1b122c3a73450d948cb45c71ea66a9
Ідентифікатор договору:
UA-2021-10-06-015125-b-a1
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
×
-
Код ЄДРПОУ:
39932654
-
Контактна особа:
Олександр Анатолійович Ткачук +380412474360 tender@drrdep.zht.gov.ua
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42297001
-
Контактна особа:
Роман Гринкевич +380971722423 montazhproekt@ukr.net
-
Адреса:
10008, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ СВЯТОСЛАВА РІХТЕРА, будинок 51 А, квартира 2
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
№ 59/21/ПР
Дата підписання:
23.11.2021 09:25
Період дії договору:
23.11.2021 00:00 - 17.07.2023 00:00
Сума договору:
5 990 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 998 333.33 UAH)
Оплачено:
2 281 930.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 380 321.74 UAH)
Причини розірвання договору:
Сторони домовились розірвати договір за згодою сторін.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція майнового комплексу КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Станишівка, Шосе Сквирське, 6»
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 20.12.2023
Місце постачання
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 12
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
8dabfbc292c94a74b47e29f2e6bda48b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди: Додаток № 2 "Календарний план виконання робіт" викласти у новій редакції.
Номер додаткової угоди:
№ 1
Дата внесення змін до договору:
06.12.2021 11:45
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
71db6449afe34447a2ed6a7aa2568b88
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди викласти Додаток № 2 "Календарний план виконання робіт" у новій редакції.
Номер додаткової угоди:
№ 2
Дата внесення змін до договору:
03.02.2022 09:03
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
c9b6a862ca654ee8a662fb6482d6e5d9
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору та виконання робіт до 31.12.2022, та викласти Додаток № 2 до Договору у новій редакції.
Номер додаткової угоди:
№ 3
Дата внесення змін до договору:
01.04.2022 16:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
7545c1c06f814cb4b97631c56af523e1
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 01.05.2023 та термін дії договору до 01.05.2023. У тексті Договору №59/21/ПР від 23.11.2021 дату "31.12.2022" замінити датою "01.05.2023" у всіх випадках. Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт" до Договору викласти в новій редакції, що додається.
Номер додаткової угоди:
№4
Дата внесення змін до договору:
26.12.2022 10:26
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
1a6c12afb70042c7a6efa5a0d056c19d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 20.12.2023 та термін дії договору до 20.12.2023р. Додаток №2 до договору викласти в новій редакції.
Номер додаткової угоди:
№5
Дата внесення змін до договору:
01.05.2023 17:10
Статус:
Опубліковано