-
Відкриті торги
-
КЕП
Комплект меблів для шкільної їдальні
299 886.00
UAH з ПДВ
Номер:
734bdf2d4bb94d12b904c23d9c665cdf
Ідентифікатор договору:
UA-2021-10-20-005849-b-a1
Замовник:
ГВАРДІЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЧЕРКАСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НОВОМОСКОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
26367956
-
Контактна особа:
Вікторія Дорощук +380961350176 gvardiyka@i.ua
-
Адреса:
51270, Україна, Дніпропетровська область, Новомосковський р-н, селище міського типу Гвардійське, ВУЛИЦЯ ЮВІЛЕЙНА, будинок 12
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕМА КІДС»
×
-
Код ЄДРПОУ:
39831287
-
Контактна особа:
Гуральчук Глеб Ярославович 380442282322,380971617826 tender0971617826VK@gmail.com
-
Адреса:
03150, Україна, Київська область, Київ, вул. Велика Васильківська, буд.114
Класифікатор ДК 021:2015:
39140000-5 Меблі для домуАналіз за цим CPV
Номер договору:
18339798
Дата підписання:
24.11.2021 09:06
Період дії договору:
24.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
299 886.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 49 981.00 UAH)
Оплачено:
299 886.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 49 981.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комплект меблів для шкільної їдальні
×
-
Країна виробництва:
UA Україна
Кількість
1 комплект
Період постачання
до 20.12.2021
Місце постачання
51270, Україна, Дніпропетровська область, селище міського типу Гвардійське, ВУЛИЦЯ ЮВІЛЕЙНА, будинок 12
На карті
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Гвардійський ліцей
IBAN:UA298201720344221001100146757
ТОВ "Вема Кiдс"
IBAN:UA023281680000000026002431601
Сума
299886.00 UAH
Статус
Оплачений
28.12.2021 11:29
Док-ти
1
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
07d54efd57b94c6ba6ae9a132d73c8c0
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Технічна помилка:Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 20 грудня 2021 року.
Правильне формулювання:Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 15 грудня 2021 року.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку України від 01.12.2015 року №3302-05/40086-08 Уповноважений орган дозволяє виправляти технічні (механічні) помилки при заповненні документів у сфері державних закупівель, після їх оприлюдення на веб-порталі Уповноваженого органу шляхом розгляду уповноваженою особою. Сканована копія протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою оприлюднюється на порталі. В зв’язку з тим, що технічні можливості майданчика не дозволяють заміну договору після підтвердження учасника, прийнято рішення щодо публікації зазначених документів, використовуючи форму «Звіт про укладений договір про закупівлю» прийнято рішення Договір №49 від 12.08.2021р. привести у відповідність до звіту про проведення закупівлі, опублікувати вдруге в належному вигляді.
Номер додаткової угоди:
Протокол уповноваженої особи
Дата внесення змін до договору:
26.11.2021 11:01
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
cf12b4410c9c419b804e74163e25d258
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони погодили внести зміни до умов Договору № 18339798 від 24.11.2021 року та викласти розділ 1 /пункт 1.1. Договору в наступній редакції:
«п.1.1. Учасник зобов’язується у визначений Договором строк поставити Замовнику товар Комплект меблів для шкільної їдальні за кодом ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому (надалі «Товар»), зазначений в специфікації (Додаток №1) , а Замовник прийняти і оплатити Товар.»
2. Сторони погодили внести зміни до умов Договору № 18339798 від 24.11.2021 року та викласти розділ 6 /пункт 6.1. Договору в наступній редакції:
«п.6.1. Постачання товару здійснюється після підписання договору в термін до 20.12.2021 р.».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.11.2021 14:20
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
048ee142f9664f46a5436e8bc4b01647
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони погодили внести зміни до Договору та викласти п. 6.1 Договору у такій редакції: "6.1. Постачання товару здійснюється після підписання договору в термін до 30.12.2021 р.".
2. Сторони погодили уточнити реквізити Замовника до Договору №18339798 від 24.11.2021 року та викласти їх в наступній редакції:
"Гвардійський ліцей Черкаської селищної ради
51270, Дніпропетровська область, Новомосковський район, смт. Гвардійське, вул. Ювілейна,12
ЄДРПОУ 36267956
р/р 298201720344221001100146757
Державна казначейська служба України м.Київ МФО 820172
E-mail: Gvardiyka@i.ua тел. (050)1631688
Директор Богданова О.Л."
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
17.12.2021 14:23
Статус:
Опубліковано