-
Відкриті торги
-
КЕП
Капітальний ремонт адміністративного будинку за адресою: вул. Жовтнева, 19, с. Піски Житомирського району, Житомирської області
продовження фінансування та виконання робіт у 2022 році
3 276 043.16
UAH з ПДВ
Номер:
a541727f54ed4595985a7ed4a28d8d92
Ідентифікатор договору:
UA-2021-10-08-010221-b-a1
Замовник:
Станишівська сільська рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
04348444
-
Контактна особа:
Олександр Цьмох +519945 stansilrada@ukr.net
-
Адреса:
12430, Україна, Житомирська область, Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
34788625
-
Контактна особа:
Пілянкевич Юрій 380965469343 termouniversal-nvf@ukr.net
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛ.РИЛЬСЬКОГО, будинок 9
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис:
продовження фінансування та виконання робіт у 2022 році
Номер договору:
19/11-21
Дата підписання:
25.11.2021 09:00
Період дії договору:
25.11.2021 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
3 276 043.16 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 546 007.19 UAH)
Оплачено:
779 270.23 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 129 878.37 UAH)
Причини розірвання договору:
У зв’язку із неналежним виконанням Підрядником умов Договору №19/11-21 від 25.11.2021 року та закінченням строку виконання робіт, Замовник та Підрядник дійшли згоди розірвати 19/11-21 від 25.11.2021 року укладений між Замовником та Підрядником, за згодою сторін з 30 листопада 2023 року.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт адміністративного будинку за адресою: вул. Жовтнева, 19, с. Піски Житомирського району, Житомирської області
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.05.2023
Місце постачання
12431, Україна, Житомирська область, с. Піски Житомирського району, вул. Жовтнева, 19
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
bdd8d88b90884424ae19fc5a68981da7
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Пункт 5.1. договору №19/11-21 про закупівлю робіт від 25.11.2021 року викласти в наступній редакції: «5.1.Строк виконання робіт – до 31.12.2022 року. Виконання робіт може бути здійснено достроково.».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
13.05.2022 12:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
38e32a09b16f4f5b9df2ee4ba8d21cad
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку із продовженням фінансування та виконання робіт у 2022 році по об’єкту: «Капітальний ремонт адміністративного будинку за адресою: вул. Жовтнева, 19, с. Піски Житомирського району, Житомирської області», сторони дійшли згоди внести зміни до договору №19/11-21 про закупівлю робіт від 25 листопада 2021 року (далі - Договір), а саме:
1. Пункт 3.1. розділу 3 Договору викласти в наступній редакції:
«3.1. Загальна сума, що визначена у Договорі становить 3 276 043,16 гривень (Три мільйони двісті сімдесят шість тисяч сорок три гривні 16 копійок) з ПДВ у тому числі 546 007,19 (П’ятсот сорок шість тисяч сім гривень 19 копійок)
Сума бюджетних асигнувань на 2022 рік – 779 270,23 гривень (сімсот сімдесят дев’ять тисяч двісті сімдесят гривень 23 копійки), в тому числі ПДВ 129 878,37 гривень (сто двадцять дев’ять тисяч вісімсот сімдесят вісім гривень 37 копійок);
Сума бюджетних асигнувань на 2023 рік – 2 496 772, 93 гривень (Два мільйони чотириста дев’яносто шість тисяч сімсот сімдесят дві гривні 93 копійок), в тому числі ПДВ – 416 128,82 гривень (чотириста шістнадцять тисяч сто двадцять вісім гривень 82 копійок).»
2. Пункт 5.1. розділу 5 Договору викласти в наступній редакції:
«5.1. Строк виконання робіт - до 31.05.2023 року. Виконання робіт може бути здійснено достроково.»
3. Пункт 10.1. розділу 10 Договору викласти в наступній редакції:
«10.1. Цей договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2023 року включно, але в будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобовʼязань.»
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
19.12.2022 16:00
Статус:
Опубліковано