• Відкриті торги
  • КЕП

ДК 021:2015 код 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (НК 024:2019 код 36908 – Отоакустичний інструмент емісії), Номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 33121400-8 Аудіометри.

281 799.48 UAH з ПДВ
Номер: d2d787a434464ee28ec0292f81bd45b1
Ідентифікатор договору: UA-2021-10-22-001051-c-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Овруцька міська лікарня"Овруцької міської ради Житомирської області
Постачальник: ТОВ Окрус
Класифікатор ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору: №450
Дата підписання: 22.11.2021 00:00
Період дії договору: 22.11.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 281 799.48 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 18 435.48 UAH)
Оплачено: 281 799.48 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 18 435.48 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 код 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (НК 024:2019 код 36908 – Отоакустичний інструмент емісії), Номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 33121400-8 Аудіометри.
Код ДК 021:2015: 33121400-8 Аудіометри
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 11104, Україна, Житомирська область, м. Овруч, вул. Т. Шевченка, 106 На карті

Внесені зміни

    Номер: 40e27042c4d54bb59a3d07982fab89c0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Підставу для оприлюднення обрано формально, оскільки технічними умовами не передбачено змін до договору по вказаній причині Сторони, за взаємною згодою домовились внести зміни до даного Договору, а саме: 1. Внести зміни до п.3.1. розділу ІІІ «ЦІНА ДОГОВОРУ» та викласти його у такій редакції: «1.3. Загальна вартість договору : 281 799 ,48 грн, в тому числі 18 435 ,48 ПДВ, всього з ПДВ (Двісті вісімдесят одна тисяча сімсот дев’яносто дев’ять грн. 48 коп) . Оплата проводиться за бюджетні кошти в сумі 110 000,00 грн., за власні кошти підприємства – 171 799,48 грн.». Постачальник підтверджує, що ціна товару включає в себе вартість транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, доставки до місцезнаходження Покупця, усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником. Постачальник не має право вимагати від Покупця будь-яких інших додаткових виплат не передбачених договором. 2. Внести зміни до розділу XIV «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» Договору, виклавши його у такій редакції: XIV. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін ПОКУПЕЦЬ: Постачальник: Комунальне некомерційне підприємство «Овруцька міська лікарня» Овруцької міської ради Житомирської області Адреса: 10004, Житомирська область, м. Овруч, вул. Т. Шевченка, 106, тел.0414842689 код ЄДРПОУ 42435766 ІПН 424357606165 р/рUA 553116470000026008300785802 Житомирське РУ АТ «Ощадбанк» р/р UA668201720344371001157094663 у ДКСУ у м. Київ Т.в.о директора_______________Т.О.Левківська Товариство з обмеженою відповідальністю «Окрус» Код ЄДРПОУ: 37946534 Юридична адреса: 65113, Одеська область м. Одеса, вул. Люсдорфська дорога,162 тел.: 048-705-55-30(факс) IBAN: UA363006140000026008500313361 у ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК » ІПН: 379465315511 Є платником податку на додану вартість та податку на прибуток на загальних підставах Директор_________________ Т.П. Панчук 3. Додаткова Угода є невід’ємною частиною Договору про закупівлю № 450 від 22.11.2021 року. 4. Додаткова Угода складена у двох аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із сторін. 5. Дана Додаткова Угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. 6. Інші умови Договору залишаються без змін.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.11.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод.угода Окрус.pdf
    Номер: 2c02ec388fec49d1b8f764b49e350797
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Підставу для оприлюднення обрано формально, оскільки технічними умовами не передбачено змін до договору по вказаній причині.Сторони, за взаємною згодою домовились внести зміни до даного Договору, а саме: 1. Внести зміни до п.3.1. розділу ІІІ «ЦІНА ДОГОВОРУ» та викласти його у такій редакції: «1.3. Загальна вартість договору : 281 799 ,48 грн, в тому числі 18 435 ,48 ПДВ, всього з ПДВ (Двісті вісімдесят одна тисяча сімсот дев’яносто дев’ять грн. 48 коп) . Оплата проводиться за бюджетні кошти в сумі 210 000,00 грн., за власні кошти підприємства – 71 799,48 грн.». Постачальник підтверджує, що ціна товару включає в себе вартість транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, доставки до місцезнаходження Покупця, усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником. Постачальник не має право вимагати від Покупця будь-яких інших додаткових виплат не передбачених договором. 2. Внести зміни до розділу XIV «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» Договору, виклавши його у такій редакції: XIV. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін ПОКУПЕЦЬ: Постачальник: Комунальне некомерційне підприємство «Овруцька міська лікарня» Овруцької міської ради Житомирської області Адреса: 10004, Житомирська область, м. Овруч, вул. Т. Шевченка, 106, тел.0414842689 код ЄДРПОУ 42435766 ІПН 424357606165 р/рUA 553116470000026008300785802 Житомирське РУ АТ «Ощадбанк» р/р UA668201720344371001157094663 у ДКСУ у м. Київ Т.в.о директора_______________Т.О.Левківська Товариство з обмеженою відповідальністю «Окрус» Код ЄДРПОУ: 37946534 Юридична адреса: 65113, Одеська область м. Одеса, вул. Люсдорфська дорога,162 тел.: 048-705-55-30(факс) IBAN: UA363006140000026008500313361 у ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК » ІПН: 379465315511 Є платником податку на додану вартість та податку на прибуток на загальних підставах Директор_________________ Т.П. Панчук 3. Додаткова Угода є невід’ємною частиною Договору про закупівлю № 450 від 22.11.2021 року. 4. Додаткова Угода складена у двох аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із сторін. 5. Дана Додаткова Угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. 6. Інші умови Договору залишаються без змін.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Доп угода 2.pdf