-
Спрощена закупівля
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. В. Ліпського (від буд. №1в до буд. №3а) в с. М. Кутища Калинівської ТГ Вінницької області», (ДК 021:2015 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація»)
685 937.74
UAH з ПДВ
Номер:
e7f56b694acd4633a53551bdb0467455
Ідентифікатор договору:
UA-2021-10-28-002781-a-a1
Замовник:
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ КАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44121409
-
Контактна особа:
Вікторія Лужинецька +380988248280 victoriya_glazkova@ukr.net
-
Адреса:
22400, Україна, Вінницька область, місто Калинівка, вул.Нестерчука В., будинок 19
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ТОВ "ЛЕОН-Ш"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33623460
-
Контактна особа:
Ширак Арменакян +380433322617, +380988974512 kalinka1402@ukr.net
-
Адреса:
22400, Україна, Вінницька область, м. Калинівка, вул. ВОЗЗ’ЄДНАННЯ, будинок 13, квартира 32
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
214
Дата підписання:
11.11.2021 10:41
Період дії договору:
11.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
685 937.74 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 114 322.95 UAH)
Оплачено:
685 937.74 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 114 322.95 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. В. Ліпського (від буд. №1в до буд. №3а) в с. М. Кутища Калинівської ТГ Вінницької області», (ДК 021:2015 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація»)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2021
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
94030fb5c48a49e585384c160e0073ee
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Відповідно до п.п. 3, 4, п.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони домовились внести зміни до п. 3.3, п.4.1.1, п.10.1. договору підряду № 214 від 11.11.2021 року, та викласти його в наступній редакції:
- 3.3. Термін виконання робіт: до 31.12.2022 року.
- 4.1.1. «Ціна цього Договору є твердою та складає: 685937,74 грн. (шістсот вісімдесят п’ять тисяч дев’ятсот тридцять сім грн. 74 коп.)в тому числі ПДВ – 114 322,96 грн. як ціна тендерної пропозиції, яку визначено найбільш економічно вигідною.
При цьому:
• фінансування 2021 року - бюджетні зобов'язання щодо оплати коштів в порядку передбаченому цим договором беруться в межах доведеної суми бюджетних асигнувань, згідно з рішенням сесії Калинівської міської ради №1649 від 14.07.2021року, з урахування змін, що становлять:
• 673418,00 (шістсот сімдесят три тисячі чотириста вісімнадцять) грн. 00 коп. з ПДВ у листопаді місяці 2021 року;
• бюджетні зобов'язання щодо оплати залишку коштів, в тому числі фінансування 2022 року, а саме 12519,00 грн. (дванадцять тисяч п’ятсот дев’ятнадцять) грн. 00 коп. грн. виникають, після укладення додаткової угоди, виключно за умови наявності коштів в межах доведеної суми бюджетних асигнувань установлених постійним кошторисом Замовника в межах фактичного фінансування відповідного бюджетного періоду після прийняття рішення сесії Калинівської міської ради у 2022 році.
Фінансові зобов’язання беруться лише після надходження коштів на рахунок Замовника.
- 10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31.12.2022 року, а в частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
16.11.2021 16:08
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
eaff95af678c43caa5c831f9ec78be25
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Відповідно до п.п.3, п.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони домовились внести зміни до п. 3.3., п.4.1.1 та п. 10.1. договору підряду № 214 від 11.11.2021 року, та викласти їх в наступній редакції:
- «3.3. Термін виконання робіт: згідно календарного графіку виконання робіт, але не пізніше ніж до 31.12.2021.»
- «4.1.1. Ціна цього Договору є твердою та складає: 685937,74 грн. (шістсот вісімдесят п’ять тисяч дев’ятсот тридцять сім грн.) 74 коп. в тому числі ПДВ – 114 322,96 грн. як ціна тендерної пропозиції, яку визначено найбільш економічно вигідною.
При цьому:
• фінансування 2021 року - бюджетні зобов'язання щодо оплати коштів в порядку передбаченому цим договором беруться в межах доведеної суми бюджетних асигнувань, згідно з рішенням сесії Калинівської міської ради № 2983 від 02.12.2021року, з урахування змін, що становлять:
• 673418,00 грн. (шістсот сімдесят три тисячі чотириста вісімнадцять) грн. 00 коп. з ПДВ. у листопаді 2021 року.
• 12519,74 грн. (дванадцять тисяч п’ятсот дев’ятнадцять гривень 74 коп.) грн. з ПДВ. в грудні 2021 році.
Фінансові зобов’язання беруться лише після надходження коштів на рахунок Замовника.
- « 10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31.12.2021 р., а в частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань.»
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
16.12.2021 11:51
Статус:
Опубліковано