• Спрощена закупівля
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. В. Ліпського (від буд. №1в до буд. №3а) в с. М. Кутища Калинівської ТГ Вінницької області», (ДК 021:2015 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація»)

685 937.74 UAH з ПДВ
Номер: e7f56b694acd4633a53551bdb0467455
Ідентифікатор договору: UA-2021-10-28-002781-a-a1
Замовник: ВІДДІЛ З ПИТАНЬ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ КАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "ЛЕОН-Ш"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 214
Дата підписання: 11.11.2021 10:41
Період дії договору: 11.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 685 937.74 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 114 322.95 UAH)
Оплачено: 685 937.74 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 114 322.95 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. В. Ліпського (від буд. №1в до буд. №3а) в с. М. Кутища Калинівської ТГ Вінницької області», (ДК 021:2015 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація»)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 22400, Україна, Вінницька область, м. Калинівка, вул. Нестерчука, 19 На карті

Внесені зміни

    Номер: 94030fb5c48a49e585384c160e0073ee
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Відповідно до п.п. 3, 4, п.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони домовились внести зміни до п. 3.3, п.4.1.1, п.10.1. договору підряду № 214 від 11.11.2021 року, та викласти його в наступній редакції: - 3.3. Термін виконання робіт: до 31.12.2022 року. - 4.1.1. «Ціна цього Договору є твердою та складає: 685937,74 грн. (шістсот вісімдесят п’ять тисяч дев’ятсот тридцять сім грн. 74 коп.)в тому числі ПДВ – 114 322,96 грн. як ціна тендерної пропозиції, яку визначено найбільш економічно вигідною. При цьому: • фінансування 2021 року - бюджетні зобов'язання щодо оплати коштів в порядку передбаченому цим договором беруться в межах доведеної суми бюджетних асигнувань, згідно з рішенням сесії Калинівської міської ради №1649 від 14.07.2021року, з урахування змін, що становлять: • 673418,00 (шістсот сімдесят три тисячі чотириста вісімнадцять) грн. 00 коп. з ПДВ у листопаді місяці 2021 року; • бюджетні зобов'язання щодо оплати залишку коштів, в тому числі фінансування 2022 року, а саме 12519,00 грн. (дванадцять тисяч п’ятсот дев’ятнадцять) грн. 00 коп. грн. виникають, після укладення додаткової угоди, виключно за умови наявності коштів в межах доведеної суми бюджетних асигнувань установлених постійним кошторисом Замовника в межах фактичного фінансування відповідного бюджетного періоду після прийняття рішення сесії Калинівської міської ради у 2022 році. Фінансові зобов’язання беруться лише після надходження коштів на рахунок Замовника. - 10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31.12.2022 року, а в частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 16.11.2021 16:08
    Статус:
    Опубліковано
pdf
IMG_0001.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: eaff95af678c43caa5c831f9ec78be25
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Відповідно до п.п.3, п.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони домовились внести зміни до п. 3.3., п.4.1.1 та п. 10.1. договору підряду № 214 від 11.11.2021 року, та викласти їх в наступній редакції: - «3.3. Термін виконання робіт: згідно календарного графіку виконання робіт, але не пізніше ніж до 31.12.2021.» - «4.1.1. Ціна цього Договору є твердою та складає: 685937,74 грн. (шістсот вісімдесят п’ять тисяч дев’ятсот тридцять сім грн.) 74 коп. в тому числі ПДВ – 114 322,96 грн. як ціна тендерної пропозиції, яку визначено найбільш економічно вигідною. При цьому: • фінансування 2021 року - бюджетні зобов'язання щодо оплати коштів в порядку передбаченому цим договором беруться в межах доведеної суми бюджетних асигнувань, згідно з рішенням сесії Калинівської міської ради № 2983 від 02.12.2021року, з урахування змін, що становлять: • 673418,00 грн. (шістсот сімдесят три тисячі чотириста вісімнадцять) грн. 00 коп. з ПДВ. у листопаді 2021 року. • 12519,74 грн. (дванадцять тисяч п’ятсот дев’ятнадцять гривень 74 коп.) грн. з ПДВ. в грудні 2021 році. Фінансові зобов’язання беруться лише після надходження коштів на рахунок Замовника. - « 10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31.12.2021 р., а в частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань.»
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 16.12.2021 11:51
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ліпського 2.pdf
p7s
sign.p7s