• Спрощена закупівля
  • КЕП

Впровадження програмного забезпечення системи диспетчеризації Музейно-виставкового центру

198 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 8ae4283640f443e896cd3e28bfb2456a
Ідентифікатор договору: UA-2021-10-29-007941-a-c1
Замовник: Музей історії міста Києва
Постачальник: ТОВ "Українські Інфосистеми"
Класифікатор ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Номер договору: 86
Дата підписання: 11.11.2021 00:00
Період дії договору: 11.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 198 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 33 000.00 UAH)
Оплачено: 198 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 33 000.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Впровадження програмного забезпечення системи диспетчеризації Музейно-виставкового центру
Код ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Музей історії м.Києва
ТОВ "УКРАЇНСЬКІ ІНФОСИСТЕМИ"
Сума 198000.00 UAH
Статус
Оплачений
24.11.2021 11:36
Док-ти 1