• Спрощена закупівля
  • КЕП

Меблі для інклюзивно -ресурсного центру та сенсорних куточків закладів освіти

46 096.00 UAH без ПДВ
Номер: 0daf3f37bd064838adae97c3ed6304f7
Ідентифікатор договору: UA-2021-10-26-001840-c-c1
Замовник: Відділ освіти, молоді та спорту Новоушицької селищної ради
Постачальник: ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА "
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: ДМ21-97/556
Дата підписання: 24.11.2021 00:00
Період дії договору: 24.11.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 46 096.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 46 096.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
стіл однотумбовий офісний
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 6 штуки
Період постачання до 15.12.2021
Місце постачання 32600, Україна, Хмельницька область, смт.Нова Ушиця, вул.Гагаріна 40 На карті
стілець регульований зі спинкою
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 6 штуки
Період постачання до 15.12.2021
Місце постачання 32600, Україна, Хмельницька область, смт.Нова Ушиця, вул.Гагаріна 40 На карті
пісочниця з підвіскою для пісочної терапії
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 1 штуки
Період постачання до 15.12.2021
Місце постачання 32600, Україна, Хмельницька область, смт.Нова Ушиця, вул.Гагаріна 40 На карті
шафа секційна з комбінованими полицями
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 1 штуки
Період постачання до 15.12.2021
Місце постачання 32600, Україна, Хмельницька область, смт.Нова Ушиця, вул.Гагаріна 40 На карті
крісло-мішок груша
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 4 штуки
Період постачання до 15.12.2021
Місце постачання 32600, Україна, Хмельницька область, смт.Нова Ушиця, вул.Гагаріна 40 На карті

Внесені зміни

    Номер: 2ba6c5665106424598173d7eb0032a7f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 15.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода 556.pdf