-
Відкриті торги
-
КЕП
"Улаштування системи автоматичної пожежної сигналізації закладу дошкiльної освіти "Золота Рибка" Горiшньоплавнiвської мiської ради Кременчуцького району Полтавської областi за адресою: пр-т. Героїв Дніпра, 70-А, м. Горішні Плавні Полтавської області"
441 681.00
UAH з ПДВ
Номер:
b6d09b1ffcf1445890f561a115cd9893
Ідентифікатор договору:
UA-2021-09-20-010769-b-b2
Замовник:
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "ЗОЛОТА РИБКА" ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
23550329
-
Контактна особа:
Олена Удовиченко +380994374825 goldfish1970@i.ua http://zolotaribka.pl.ua
-
Адреса:
39800, Україна, Полтавська область, м. Горішні Плавні, проспект Героїв Дніпра, б. 70-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43694796
-
Контактна особа:
Грищенко Ірина 380978704843 cb_topaz@ukr.net
-
Адреса:
03039, Україна, м. Київ, м. Київ, ПРОВУЛОК РУСЛАНА ЛУЖЕВСЬКОГО, будинок 14, корпус 7, офіс 32/2
Класифікатор ДК 021:2015:
45310000-3 Електромонтажні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
62
Дата підписання:
23.11.2021 08:00
Період дії договору:
23.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
441 681.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 73 613.50 UAH)
Оплачено:
441 681.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 73 613.50 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
"Улаштування системи автоматичної пожежної сигналізації закладу дошкiльної освіти "Золота Рибка" Горiшньоплавнiвської міської ради Кременчуцького району Полтавської областi за адресою: пр-т. Героїв Дніпра, 70-А, м. Горішні Плавні Полтавської області"
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 11.11.2021
Місце постачання
39800, Україна, Полтавська область, м. Горішні Плавні, пр-т. Героїв Дніпра, 70-А
На карті
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
ЗДО "Золота рибка"
IBAN:UA788201720344290001000051229
ТОВ "Центр безпеки "ТОПАЗ"
IBAN:UA593348510000000026002136835
Сума
441681.00 UAH
Статус
Оплачений
29.12.2021 11:13
Док-ти
1
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
91bf990614ac47d68d3e657b58566519
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
23.11.2021 16:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
964b0cad182c4b01a034fc0d47e4b169
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Згідно пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ, керуючись нормами чинного цивільного та господарського законодавства, а також у зв’язку з затягненням процедури закупівлі та укладення договору, з обґрунтованих причин – призупиненням процедури закупівлі з зв’язку з оскарженням результатів до Антимонопольного комітету України, сторони вирішили продовжити строк надання послуг за договором. Закінчення надання послуг до 20 грудня 2021 року.
Номер додаткової угоди:
62/ДУ № 2
Дата внесення змін до договору:
10.12.2021 11:46
Статус:
Опубліковано