• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

17 027.99 UAH з ПДВ
Номер: 5f1d1c5ce4b94f0eaf52bbef5b947f90
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-09-005149-b-b1
Замовник: Фінансове управління Чернівецької міської ради
Постачальник: ТОВ "Ромус-Поліграф"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 36
Дата підписання: 12.11.2021 17:50
Період дії договору: 12.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 17 027.99 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 837.99 UAH)
Оплачено: 17 027.99 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 837.99 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку Mondi Maestro Standard+ А4, 80 г/м² 500 арк., білий)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 125 пачка
Період постачання до 21.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Офісне устаткування та приладдя різне (Ніж канцелярський Axent (6502-A), корпус пластиковий, ширина леза 18 мм)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 21.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор Buromax (BM.3011-02c) А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, синя)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 18 штуки
Період постачання до 21.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор Buromax (BM.3011-01c) А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, чорна)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 21.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації