• Відкриті торги
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію Марто-Іванівських каналізаційних очисних споруд за адресою вул. Лугова, 1а, с. Марто-Іванівка, м.Олександрія, Кіровоградська область» (Код ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)

935 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 94aee2502ec84cd7828fb45b1bdd2723
Ідентифікатор договору: UA-2021-05-06-005806-c-b4
Замовник: ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко"
Класифікатор ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію Марто-Іванівських каналізаційних очисних споруд за адресою вул. Лугова, 1а, с. Марто-Іванівка, м.Олександрія, Кіровоградська область» (Код ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування): 935 000.00000 UAH з ПДВ
Номер договору: 90-005/21
Дата підписання: 26.11.2021 00:00
Період дії договору: до 10.05.2024 23:59
Сума договору: 935 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 155 833.33 UAH)
Оплачено: 280 500.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 46 750.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію Марто-Іванівських каналізаційних очисних споруд за адресою вул. Лугова, 1а, с. Марто-Іванівка, м.Олександрія, Кіровоградська область» (Код ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Кількість 1
Період постачання до 01.06.2022
Місце постачання 25009, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Соборна, 19а На карті

Внесені зміни

    Номер: 30364908bccd4a6e965e20c01f5ff180
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Беручи до уваги Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 25.05.2022 строком на 90 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 17.05.2022 № 341/2022, що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Сторін Договору про закупівлю для виконання своїх зобов’язань, які підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись п. 11.2. Договору, враховуючи факт відсутності фінансування для виконання робіт за предметом Договору, уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 11.1 Договору і викласти його в наступній редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до «31» грудня 2022 року, а в частині взаємних розрахунків до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов'язань.» 2. Всі інші умови Договору про закупівлю № 90-005/21 від 26.11.2021 залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.05.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 Комфорт Еко продовження строку дії договору.pdf
    Номер: 9206c787327547b2a006e424933f4867
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Беручи до уваги лист Директора департаменту капітального будівництва Кіровоградської обласної військової адміністрації від 17.03.2022 № 64-23/1/03, враховуючи факт відсутності фінансування з обласного бюджету для виконання робіт за предметом Договору, Сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 2.1. Договору і викласти його в наступній редакції: 2.1. Вартість виконання Робіт (Договірна ціна) складає відповідно до Протоколу узгодження договірної ціни (Додаток № 3 до Договору) та Кошторису (Додаток № 4 до Договору): Вартість без ПДВ - 799 166,67 грн. (сімсот дев’яносто дев’ять тисяч сто шістдесят шість гривень 67 коп.); крім того ПДВ - 155 833,33 грн. (сто п’ятдесят п’ять тисяч вісімсот тридцять три гривні 33 коп.); Вартість разом з ПДВ - 935 000,00 грн. (дев’ятсот тридцять п’ять тисяч гривень 00 коп.). Зазначений розмір Винагороди Виконавця є фіксованим та включає вартість всіх Робіт, виконання Проектувальником яких передбачено цим Договором, не підлягає зміні та коригуванню, крім випадків: - зміни Замовником проектних рішень; - обґрунтованої необхідності виконання додаткових робіт, що не були враховані на момент укладання цього Договору; - інших випадків передбачених розділом 2 цього Договору. Вартість робіт, виконання яких доручалось Виконавцю у 2021 році за рахунок коштів обласного бюджету складає 100 000,00 грн., в т.ч. ПДВ. Вартість фактично виконаних робіт, виконання яких доручалось Виконавцю у 2021 році за рахунок коштів обласного бюджету складає 0,00 грн., в т.ч. ПДВ. Вартість робіт, виконання яких доручається Виконавцю у 2022 році за рахунок власних коштів підприємства складає 935 000,00 грн., в т.ч. ПДВ. На послідуючі роки виконання робіт (у разі неповного фінансування, передбаченого на поточний рік) обсяг фінансування робіт Сторони уточнюють додатковою угодою. 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.1. Договору і викласти його в наступній редакції: 3.1. Розрахунки за Договором здійснюються у наступному порядку: 3.1.1. Замовник здійснює перерахунок коштів у розмірі 30 (тридцять) % від річної загальної вартості Робіт за Договором, що складає 280 500,00 грн. (двісті вісімдесят тисяч п’ятсот гривень 00 коп.), з урахуванням ПДВ 20% протягом 10 (десяти) банківських днів після виконання проектно-вишукувальних робіт (геодезичні, топографічні, геологічні, будівельні випробування тощо); 3.1.2. Замовник здійснює проміжний платіж у розмірі 50 (п’ятдесят) % від річної загальної вартості Робіт за Договором, що складає 467 500,00 грн. (чотириста шістдесят сім тисяч п’ятсот гривень 00 коп.), з урахуванням ПДВ 20% протягом 10 (десяти) банківських днів, але не пізніше ніж до «30» листопада 2022 року, після передачі Замовнику проектної документації стадії "П" для подальшої подачі в експертизу; 3.1.3. Остаточний розрахунок у розмірі 20 (двадцять) % від загальної вартості Робіт за Договором, що складає 187 000,00 грн. (сто вісімдесят сім тисяч гривень 00 коп.), з урахуванням ПДВ 20% Замовник сплачує на поточний розрахунковий рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів, після підписання акту приймання-передачі проектно-кошторисної документації стадії РД - "Робоча документація". 3. З урахуванням зміни джерела фінансування робіт за Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 12 «Реквізити Сторін» і викласти його у наступній редакції: «ЗАМОВНИК» «ВИКОНАВЕЦЬ» ОКВП «Дніпро-Кіровоград» 25009, м. Кропивницький, вул. Соборна, 19а п/р UA783052990000026005035105161 в КРУ ПАТ КБ "Приватбанк", МФО 305299 ЄДРПОУ 03346822, Податковий номер 033468211231, Тел/факс (0522)33-21-93 E-mail: admin@dnipro-kirovograd.com.ua В.о. генерального директора ________________________ О. О. Пісний ТОВ «Комфорт - Еко» Юридична адреса: 33018, м. Рівне, вул. Д. Галицького,16 Фактична адреса: 33027, м. Рівне, вул. Д. Галицького, 19, офіс 603 Код ЄДРПОУ 31830396 ІПН 318303917160 р/р UA 933005280000026003001319874 в АТ «ОТП Банк», м. Київ, МФО 300528 Директор _______________ В. П. Омельчук 4. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 5 Додатку № 1 до Договору і викласти його в наступній редакції: 5 Джерело фінансування Власні кошти підприємства 5. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку № 2 до Договору і викласти його в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 6. Всі інші умови Договору про закупівлю № 90-005/21 від 26.11.2021 залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 02.09.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 2 Комфорт Еко зміна джерела фінансування.pdf
    Номер: a7a8374fd45641db9db048d142c2ed38
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: беручи до уваги Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 21.11.2022 строком на 90 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 757/2022 від 07.11.2022, що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Сторін Договору про закупівлю для виконання своїх зобов’язань, які підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, у зв’язку із введенням НЕК «УКРЕНЕРГО» 23.11.2022 та 16.12.2022 Надзвичайної Ситуації внаслідок масованих ракетних обстрілів електроенергетичної інфраструктури України, що призвели до відсутності електропостачання на території держави, на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись п. 5.2., п. 11.2. Договору, уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 11.1 Договору і викласти його в наступній редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до «01» червня 2023 року, а в частині взаємних розрахунків до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов'язань.» 2. Всі інші умови Договору про закупівлю № 90-005/21 від 26.11.2021 залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 26.12.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 3 Комфорт Еко продовження строку дії договору.pdf
    Номер: 55e879003efa4cc790507791a05c0d62
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, беручи до уваги Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 20.05.2023 строком на 90 діб Указом Президента України від 1 травня 2023 року № 254/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Сторін Договору про закупівлю для виконання своїх зобов’язань, які підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, у зв’язку із отриманим листом ТОВ «Комфорт – Еко» від 31.05.2023 № 31/05, на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись п. 5.2., п. 11.2. Договору, уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 11.1 Договору і викласти його в наступній редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до «31» грудня 2023 року, а в частині взаємних розрахунків до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов'язань.» 2. Всі інші умови Договору про закупівлю № 90-005/21 від 26.11.2021 залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 31.05.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 4 Комфорт Еко продовження строку дії договору до 31.12.20...
    Номер: 67d5af5abcd0479ab047b9c48d2b41a6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Беручи до уваги Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 16.11.2023 строком на 90 діб Указом Президента України від 06 листопада 2023 року № 734/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Сторін Договору про закупівлю для виконання своїх зобов’язань, які підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, у зв’язку із отриманим листом ТОВ «Комфорт – Еко» від 29.12.2023 № 29/12-1, на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись п. 5.2., п. 11.2. Договору, уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 11.1 Договору і викласти його в наступній редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до «29» березня 2024 року, а в частині взаємних розрахунків до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов'язань.» 2. У зв’язку із продовженням строку дії Договору, Сторони дійшли згоди Додаток 2 до Договору викласти в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3. Всі інші умови Договору про закупівлю № 90-005/21 від 26.11.2021 залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: 5
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод угода 5 продовження строку дії до 29.03.2024.pdf
    Номер: c3bcc57de866402abfb34d04addde0ac
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: беручи до уваги Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 16.11.2023 строком на 90 діб Указом Президента України від 5 лютого 2024 року № 49/2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Сторін Договору про закупівлю для виконання своїх зобов’язань, які підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, у зв’язку із отриманим листом ТОВ «Комфорт – Еко» від 29.03.2024 № 27, на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись п. 5.2., п. 11.2. Договору, уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 11.1 Договору і викласти його в наступній редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до «10» травня 2024 року, а в частині взаємних розрахунків до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов'язань.» 2. У зв’язку із продовженням строку дії Договору, Сторони дійшли згоди Додаток 2 до Договору викласти в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3. Всі інші умови Договору про закупівлю № 90-005/21 від 26.11.2021 залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: 6
    Дата внесення змін до договору: 29.03.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод угода 6 продовження строку дії до 10.05.2024.pdf