-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Здійснення авторського нагляду по об’єкту: «Ремонтно-реставраційні роботи з відновлення фасаду та покрівлі Валіховського корпусу літери "М", який є частиною комунальної установи ’’Міська клінічна інфекційна лікарня", розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Пастера, 5/7».
256 996.03
UAH з ПДВ
Номер:
a76dbebb9dce45d88e7907e034b1c414
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-08-007309-b-c1
Замовник:
Управління капітального будівництва Одеської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
04056902
-
Контактна особа:
Буц Ольга Леонідівна 380487407280 zakupki.uks@gmail.com
-
Адреса:
65091, Україна, Одеська область, Одеса, Комітетська, 10-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «СКАЙСТРОЙ»
×
-
Код ЄДРПОУ:
35845584
-
Контактна особа:
Панік Максим Володимирович +380487989847 skystroj@gmail.com
-
Адреса:
65031, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Академіка Воробйова, 1-Б, кв. 461
Класифікатор ДК 021:2015:
71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
№ 62/21ан
Дата підписання:
08.11.2021 00:00
Період дії договору:
до 31.12.2023 00:00
Сума договору:
256 996.03 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 42 832.67 UAH)
Оплачено:
34 852.03 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 808.67 UAH)
Причини розірвання договору:
За домовленістю Сторін
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Здійснення авторського нагляду по об’єкту: «Ремонтно-реставраційні роботи з відновлення фасаду та покрівлі Валіховського корпусу літери "М", який є частиною комунальної установи ’’Міська клінічна інфекційна лікарня", розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Пастера, 5/7».(Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством).
Кількість
1 лот
Період постачання
до 31.12.2022
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
cfafb537b6654a279c97093a94d7cc55
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
16.08.2022 00:00
Статус:
Опубліковано