• Спрощена закупівля
  • КЕП

«Обладнання для харчоблоків їдалень закладів освіти Великобийганської сільської ради Берегівського району Закарпатської області» (ДК 021:2015: 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування)

137 999.34 UAH з ПДВ
Номер: f52f8654f1c747c3b7f88e91c82b0438
Ідентифікатор договору: UA-2021-10-18-005997-c-b1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВЕЛИКОБИЙГАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
Класифікатор ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 15
Дата підписання: 15.11.2021 09:00
Період дії договору: 09.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 137 999.34 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 22 999.89 UAH)
Оплачено: 137 999.34 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 22 999.89 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стіл виробничий нержавіючий з бортом та полицею
Код ДК 021:2015: 39311000-5 Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
Кількість 13 штуки
Період постачання до 15.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Стелаж нержавіючий
Код ДК 021:2015: 39311000-5 Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
Кількість 6 штуки
Період постачання до 15.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Мийка нержавіюча 3-секційна без полки
Код ДК 021:2015: 39311000-5 Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
Кількість 5 штуки
Період постачання до 15.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Полиця-сушка для посуду навісна
Код ДК 021:2015: 39311000-5 Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
Кількість 5 штуки
Період постачання до 15.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 959ae2a639154edeaddd92716a6ac110
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 15.11.2021 17:35
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода.pdf
p7s
sign.p7s