-
Переговорна процедура
-
КЕП
Сир кисломолочний, код CPV за ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти (15542000-9 Свіжий сир)
27 666.43
UAH з ПДВ
Номер:
adaa26e595124f98b106619fe1da79a5
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-05-013823-b-b1
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ БОБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БОБРОВИЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
42265744
-
Контактна особа:
Лідія Григорівна Майко +380985951603 bobrvosv@meta.ua https://gromada.org.ua/gromada/bobrovycka/viddil-osviti-09-50-39-20-02-2020/
-
Адреса:
17400, Україна, Чернігівська область, м. Бобровиця, вул. Франка, буд. 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БАЗИС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
14231737
-
Контактна особа:
Качнова І.В. +380462649227
-
Адреса:
14021, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, ВУЛИЦЯ ЛЮБЕЦЬКА будинок 70
Класифікатор ДК 021:2015:
15540000-5 Сирні продуктиАналіз за цим CPV
Номер договору:
328
Дата підписання:
17.11.2021 16:19
Період дії договору:
17.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
27 666.43 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 611.07 UAH)
Оплачено:
27 666.43 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 611.07 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Сир кисломолочний
×
-
Країна виробництва:
UA Україна
Кількість
357 кілограм
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
17400, Україна, Чернігівська область, м.Бобровиця, Заклади відділу освіти Бобровицької міської ради
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
a17ce1330fab4ce986f7a14cb66a7641
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до п. 1.3 Договору на закупівлю продуктів харчування, керуючись п.1.ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VІІІ (зі змінами), Сторони дійшли згоди погодити зменшити суму договору з урахуванням фактичних обсягів видатків замовника 4484,99 грн. та викласти п. 3.1 договору в новій редакції:
«Загальна сума договору становить 27666,43 грн. (Двадцять сім тисяч шістсот шістдесят шість гривень 43 копійки) в т.ч. ПДВ».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.12.2021 12:34
Статус:
Опубліковано