• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Оформлення за замовленням (по Заявці) Замовника з попереднім резервуванням місць в поїздах внутрішнього та міжнародного (по країнам СНД та Балтії) сполучень з метою наступного викупу цих місць Замовником, зі сплатою вартості проїзних документів та вартості оформлення проїзних документів (комісійний збір)

Оформлення за замовленням (по Заявці) Замовника з попереднім резервуванням місць в поїздах внутрішнього та міжнародного (по країнам СНД та Балтії) сполучень з метою наступного викупу цих місць Замовником, зі сплатою вартості проїзних документів та вартості оформлення проїзних документів (комісійний збір)

14 720.42 UAH з ПДВ
Номер: 543a2ea83c5a41f18b657bdf78ee854e
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-05-010930-b-a1
Замовник: Київський міський центр з фізичної культури і спорту інвалідів «ІНВАСПОРТ»
Постачальник: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 60200000-0 Послуги із залізничних перевезеньАналіз за цим CPV
Опис: Оформлення за замовленням (по Заявці) Замовника з попереднім резервуванням місць в поїздах внутрішнього та міжнародного (по країнам СНД та Балтії) сполучень з метою наступного викупу цих місць Замовником, зі сплатою вартості проїзних документів та вартості оформлення проїзних документів (комісійний збір)
Номер договору: ПК/УЦОП/21073/д-ПКЮ
Дата підписання: 03.11.2021 10:00
Період дії договору: 03.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 14 720.42 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 453.40 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Оформлення за замовленням (по Заявці) Замовника з попереднім резервуванням місць в поїздах внутрішнього та міжнародного (по країнам СНД та Балтії) сполучень з метою наступного викупу цих місць Замовником, зі сплатою вартості проїзних документів та вартості оформлення проїзних документів (комісійний збір)
Код ДК 021:2015: 60200000-0 Послуги із залізничних перевезень
Кількість 1 послуга
Період постачання 03.11.2021 - 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: e01d701f3e44473480873159a8eec634
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення загальної вартості, визначеної в пункті 4.4 розділу 4 Договору на 19263 (дев’ятнадцять тисяч двісті шістдесят три) грн 74 коп., в т. ч. ПДВ 3210 (три тисячі двісті десять) гри 61 коп.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 15.11.2021 10:00
    Статус:
    Опубліковано