-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Оформлення за замовленням (по Заявці) Замовника з попереднім резервуванням місць в поїздах внутрішнього та міжнародного (по країнам СНД та Балтії) сполучень з метою наступного викупу цих місць Замовником, зі сплатою вартості проїзних документів та вартості оформлення проїзних документів (комісійний збір)
Оформлення за замовленням (по Заявці) Замовника з попереднім резервуванням місць в поїздах внутрішнього та міжнародного (по країнам СНД та Балтії) сполучень з метою наступного викупу цих місць Замовником, зі сплатою вартості проїзних документів та вартості оформлення проїзних документів (комісійний збір)
14 720.42
UAH з ПДВ
Номер:
543a2ea83c5a41f18b657bdf78ee854e
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-05-010930-b-a1
Замовник:
Київський міський центр з фізичної культури і спорту інвалідів «ІНВАСПОРТ»
×
-
Код ЄДРПОУ:
21565278
-
Контактна особа:
Олексій Стрик 380954543929 alexua2325@gmail.com
-
Адреса:
01001, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 12
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41022900
-
Контактна особа:
Ніколова Н.В. +380444651900 uz@uz.gov.ua
-
Адреса:
01000, Україна, м. Київ, м. Київ, місто Київ ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ будинок 21 А
Класифікатор ДК 021:2015:
60200000-0 Послуги із залізничних перевезеньАналіз за цим CPV
Опис:
Оформлення за замовленням (по Заявці) Замовника з попереднім резервуванням місць в поїздах внутрішнього та міжнародного (по країнам СНД та Балтії) сполучень з метою наступного викупу цих місць Замовником, зі сплатою вартості проїзних документів та вартості оформлення проїзних документів (комісійний збір)
Номер договору:
ПК/УЦОП/21073/д-ПКЮ
Дата підписання:
03.11.2021 10:00
Період дії договору:
03.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
14 720.42 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 453.40 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Оформлення за замовленням (по Заявці) Замовника з попереднім резервуванням місць в поїздах внутрішнього та міжнародного (по країнам СНД та Балтії) сполучень з метою наступного викупу цих місць Замовником, зі сплатою вартості проїзних документів та вартості оформлення проїзних документів (комісійний збір)
Кількість
1 послуга
Період постачання
03.11.2021 - 31.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
e01d701f3e44473480873159a8eec634
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Зменшення загальної вартості, визначеної в пункті 4.4 розділу 4 Договору на 19263 (дев’ятнадцять тисяч двісті шістдесят три) грн 74 коп., в т. ч. ПДВ 3210 (три тисячі двісті десять) гри 61 коп.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
15.11.2021 10:00
Статус:
Опубліковано