• Спрощена закупівля
  • КЕП

Шкільні меблі (придбання меблів для їдальні по об'єкту: "Поточний ремонт харчоблоку та їдальні у приміщенні Новотроїцького закладу загальної середньої освіти №1 за адресою: вул. Соборна, 100, смт. Новотроїцьке, Генічеський район, Херсонська область)

104 472.00 UAH з ПДВ
Номер: 5ded4fb23ad04cd2a3f2874b9a5bf71c
Ідентифікатор договору: UA-2021-10-19-006507-c-c1
Замовник: Центр з обслуговування закладів та установ освіти Новотроїцької селищної ради
Постачальник: ТОВ "УТП ГРУП"
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 19
Дата підписання: 16.11.2021 00:00
Період дії договору: 16.11.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 104 472.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 17 412.00 UAH)
Оплачено: 104 472.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 17 412.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Шкільні меблі (придбання меблів для їдальні )
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 30 штуки
Період постачання до 30.11.2021
Місце постачання 75300, Україна, Херсонська область, смт новотроїцьке, вул. М.І.Білошкури, буд. 2, На карті

Внесені зміни

    Номер: e8f030e95d9f40dda5d65fe7269a3568
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: уточнення опису предмета закупівлі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 16.11.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода-1 до договору-19 від 16.11.2021 Untitled.FR1...
    Номер: 78b7687cf7784af691f840c09f6fb3c0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: затримка поставки сировини для виробництва меблів
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 29.11.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод.угода-2 до договору _19 від 16.11.2021 столи Untitled.FR...