-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Шкільні меблі (придбання меблів для їдальні по об'єкту: "Поточний ремонт харчоблоку та їдальні у приміщенні Новотроїцького закладу загальної середньої освіти №1 за адресою: вул. Соборна, 100, смт. Новотроїцьке, Генічеський район, Херсонська область)
104 472.00
UAH з ПДВ
Номер:
5ded4fb23ad04cd2a3f2874b9a5bf71c
Ідентифікатор договору:
UA-2021-10-19-006507-c-c1
Замовник:
Центр з обслуговування закладів та установ освіти Новотроїцької селищної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
38248807
-
Контактна особа:
Франчук Григорій Семенович +380506189282 yurist1962@ukr.net
-
Адреса:
75300, Україна, Херсонська область, Новотроїцьке, вул. М.І.Білошкури, буд. 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "УТП ГРУП"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42769125
-
Контактна особа:
Менеджер тендерних проектів +380504010703 tender.utpgroup@gmail.com
-
Адреса:
61019, Україна, Харківська область, місто Харків, ПРОСПЕКТ НОВО-БАВАРСЬКИЙ , будинок 120А
Класифікатор ДК 021:2015:
39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору:
19
Дата підписання:
16.11.2021 00:00
Період дії договору:
16.11.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору:
104 472.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 17 412.00 UAH)
Оплачено:
104 472.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 17 412.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Шкільні меблі (придбання меблів для їдальні )
×
-
Країна виробництва:
UA Україна
Кількість
30 штуки
Період постачання
до 30.11.2021
Місце постачання
75300, Україна, Херсонська область, смт новотроїцьке, вул. М.І.Білошкури, буд. 2,
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
e8f030e95d9f40dda5d65fe7269a3568
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
уточнення опису предмета закупівлі
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
16.11.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
78b7687cf7784af691f840c09f6fb3c0
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
затримка поставки сировини для виробництва меблів
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
29.11.2021 00:00
Статус:
Опубліковано