• Спрощена закупівля
  • КЕП

Канцелярські товари

14 684.80 UAH без ПДВ
Номер: 726e817118a44ad4946154cf92f8c3e5
Ідентифікатор договору: UA-2021-10-22-009135-b-a1
Замовник: Міський центр соціальної допомоги
Постачальник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 13/3019
Дата підписання: 11.11.2021 09:00
Період дії договору: 11.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 14 684.80 UAH без ПДВ
Оплачено: 14 684.80 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 850 найменувань
Період постачання до 23.11.2021
Місце постачання 49041, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Комбрига Петрова, 21 На карті

Внесені зміни

    Номер: 5d8df0392fdd41f39f6b1a5a1ed2dd4d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Постачальника ТОВ «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ» сторони домовились, всі платежі за договором поставки, починаючи з 15.11.2021р. здійснюються за такими реквізитами: ТОВ «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ» 49089, м. Днiпро, вул. Суворова, буд. 35 UA563808050000000026003737215 в АТ "Райфайзен Банк" МФО 380805 ІПН № 394173404664 ЄДРПОУ 39417349
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 22.11.2021 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 1 від 22.11.21 (до дог. № 13_3019 від 11.1...
p7s
sign.p7s