-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Поточний ремонт, обслуговування офісної та комп'ютерної техніки, заправка картриджів.
У зв'язку із зменшенням кількості надання послуг з ремонту, обслуговування офісної та комп'ютерної техніки, заправки картриджів, сторони домовились зменшити суму договору на 40.00 грн
1 960.00
UAH без ПДВ
Номер:
67306a010ad0406b8724f307b454e0f6
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-04-001293-a-a1
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЕЛИЩЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04411728
-
Контактна особа:
Світлана Невар +380980309327 vykonkomselyshche@ukr.net
-
Адреса:
19443, Україна, Черкаська область, Звенигородський р-н, село Селище, вулиця Центральна, 17
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ВИСОЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2406807390
-
Контактна особа:
ВИСОЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ +380473524260
-
Адреса:
19400, Україна, Черкаська область, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛ. ДЕКАБРИСТІВ будинок 12
Класифікатор ДК 021:2015:
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Опис:
У зв'язку із зменшенням кількості надання послуг з ремонту, обслуговування офісної та комп'ютерної техніки, заправки картриджів, сторони домовились зменшити суму договору на 40.00 грн
Номер договору:
167
Дата підписання:
02.11.2021 09:30
Період дії договору:
02.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
1 960.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт, обслуговування офісної та комп'ютерної техніки, заправка картриджів.
Кількість
15 штуки
Період постачання
02.11.2021 - 31.12.2021
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
882c53ea9ea54f0aa72599b564d4f6a8
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв'язку із зменшенням кількості надання послуг з ремонту, обслуговування офісної техніки, заправки картриджів, сторони домовилися зменшити суму договору на 40,00 грн
Номер додаткової угоди:
№1
Дата внесення змін до договору:
30.12.2021 10:16
Статус:
Опубліковано