-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул.Генерала Т.Чупринки,102 у м.Львові
Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул.Генерала Т.чупринки,102
139 990.00
UAH без ПДВ
Номер:
fb4e5466ac58419b8bc2681122e62836
Ідентифікатор договору:
UA-2021-10-18-002612-c-a1
Замовник:
Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
04056121
-
Контактна особа:
Богач Ольга 380973132663 olya_fra@ukr.net
-
Адреса:
79057, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Генерала Чупринки, будинок 85
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПП "Аміра"
×
-
Код ЄДРПОУ:
34166836
-
Контактна особа:
Тиховський Василь Євгенович +380503794946 amira_bud@ukr.net
-
Адреса:
81440, Україна, Львівська область, місто Рудки, вулиця Польова, 1а
Класифікатор ДК 021:2015:
45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис:
Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул.Генерала Т.чупринки,102
Номер договору:
134
Дата підписання:
08.11.2021 09:00
Період дії договору:
до 31.12.2021 00:00
Сума договору:
139 990.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
139 990.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул.Генерала Т.Чупринки,102 у м.Львові
Кількість
108 метри квадратні
Період постачання
до 31.12.2021
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
360f11cb97714ad999e917882450549d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку з частковим співфінансуванням у розмірі 26000,00 грн. (двадцять шість тисяч гривень 00 коп.) згідно договору про співробітництво №1 від 08.11.2021 року з уповноваженою особою від мешканців будинку по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул.Генерала Т.Чупринки,102 у м.Львові»
Викласти в новій редакції п.2.1. Розділ ІІ. Ціна договору
2.1.Вартість робіт, які підлягають виконанню становить 139990,00 грн. (сто тридцять девꞋять тисяч дев’ятсот девꞋяносто грн. 00 коп.), без ПДВ.
Доповнити Розділ 4. Проведення розрахунків за виконані роботи п.4.3
4.3. Від 15% від кошторисної вартості об’єкта оплачується співвласниками житлових квартир та нежитлових приміщень житлового будинку №102 на вул. Генерала Т.Чупринки,102, як дольова участь у співфінансуванні робіт згідно ухвали сесії Львівської міської ради від 04.04.2019 року №4821 «Про затвердження Програми підтримки співвласників багатоквартирних будинків, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, що списані з балансу Львівських комунальних підприємств, а також співвласників багатоквартирних будинків ЖБК, у проведенні невідкладного ремонту, капітального ремонту, реконструкції, ремонтно-реставраційних робіт спільного майна у багатоквартирних будинках у м. Львові на 2019-2023 роки», на закупівлю матеріалів шляхом укладення окремого договору (між уповноваженою особою від співвласників будинку та виконавцем робіт) до початку проведення робіт.
Інші умови вищевказаного договору, не змінені цією додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Даний договір є невід’ємною частиною Договору №134 від 08.11.2021р.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
11.11.2021 14:30
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
7496ec916f77418ebb8925f11d30cec5
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до п.3 ч.4 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі":
Викласти в новій редакції п.4. Проведення розрахунків за виконані роботи
п.4.1. 1- етап Оплата за виконані роботи здійснюється згідно довідок про вартість виконання підрядних робіт і витрат (форма №КБ-3) та акта виконаних робіт (форма №КБ-2В), що становить до 95%.
2-етап Оплата за виконані роботи
здійснюється згідно довідок про вартість виконання підрядних робіт і витрат (форма №КБ-3) та акта виконаних робіт (форма №КБ-2В), що складаються Підрядником і підписуються Замовником на підставі протоколу комісії щодо готовності об′єкта до експлуатації
4.2.Розрахунки між Сторонами здійснюються безготівковим шляхом на поточний рахунок вказаний Підрядником.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
19.11.2021 13:00
Статус:
Опубліковано