• Спрощена закупівля
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул.Генерала Т.Чупринки,102 у м.Львові

Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул.Генерала Т.чупринки,102

139 990.00 UAH без ПДВ
Номер: fb4e5466ac58419b8bc2681122e62836
Ідентифікатор договору: UA-2021-10-18-002612-c-a1
Замовник: Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
Постачальник: ПП "Аміра"
Класифікатор ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис: Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул.Генерала Т.чупринки,102
Номер договору: 134
Дата підписання: 08.11.2021 09:00
Період дії договору: до 31.12.2021 00:00
Сума договору: 139 990.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 139 990.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул.Генерала Т.Чупринки,102 у м.Львові
Код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість 108 метри квадратні
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 79057, Україна, Львівська область, Львів, вул.Генерала Т.Чупринки,102 На карті

Внесені зміни

    Номер: 360f11cb97714ad999e917882450549d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з частковим співфінансуванням у розмірі 26000,00 грн. (двадцять шість тисяч гривень 00 коп.) згідно договору про співробітництво №1 від 08.11.2021 року з уповноваженою особою від мешканців будинку по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул.Генерала Т.Чупринки,102 у м.Львові» Викласти в новій редакції п.2.1. Розділ ІІ. Ціна договору 2.1.Вартість робіт, які підлягають виконанню становить 139990,00 грн. (сто тридцять девꞋять тисяч дев’ятсот девꞋяносто грн. 00 коп.), без ПДВ. Доповнити Розділ 4. Проведення розрахунків за виконані роботи п.4.3 4.3. Від 15% від кошторисної вартості об’єкта оплачується співвласниками житлових квартир та нежитлових приміщень житлового будинку №102 на вул. Генерала Т.Чупринки,102, як дольова участь у співфінансуванні робіт згідно ухвали сесії Львівської міської ради від 04.04.2019 року №4821 «Про затвердження Програми підтримки співвласників багатоквартирних будинків, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, що списані з балансу Львівських комунальних підприємств, а також співвласників багатоквартирних будинків ЖБК, у проведенні невідкладного ремонту, капітального ремонту, реконструкції, ремонтно-реставраційних робіт спільного майна у багатоквартирних будинках у м. Львові на 2019-2023 роки», на закупівлю матеріалів шляхом укладення окремого договору (між уповноваженою особою від співвласників будинку та виконавцем робіт) до початку проведення робіт. Інші умови вищевказаного договору, не змінені цією додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. Даний договір є невід’ємною частиною Договору №134 від 08.11.2021р.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 11.11.2021 14:30
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод.1 Ген.Чупринки,102.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 7496ec916f77418ebb8925f11d30cec5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до п.3 ч.4 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі": Викласти в новій редакції п.4. Проведення розрахунків за виконані роботи п.4.1. 1- етап Оплата за виконані роботи здійснюється згідно довідок про вартість виконання підрядних робіт і витрат (форма №КБ-3) та акта виконаних робіт (форма №КБ-2В), що становить до 95%. 2-етап Оплата за виконані роботи здійснюється згідно довідок про вартість виконання підрядних робіт і витрат (форма №КБ-3) та акта виконаних робіт (форма №КБ-2В), що складаються Підрядником і підписуються Замовником на підставі протоколу комісії щодо готовності об′єкта до експлуатації 4.2.Розрахунки між Сторонами здійснюються безготівковим шляхом на поточний рахунок вказаний Підрядником.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 19.11.2021 13:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод.2 до Ген.Чупринки,102.pdf
p7s
sign.p7s