-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-02 /М-06/ – Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка км 369 + 000 – км 393 + 004 (окремими ділянками), (45233142-6 — Ремонт доріг)
729 900 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
9ad1fc9e5a874ce2b105c3d5d1021dd7
Ідентифікатор договору:
UA-2021-08-20-003947-c-a1
Замовник:
СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
26345736
-
Контактна особа:
Полякова Катерина Петрівна 380442498700 sadkotender@gmail.com
-
Адреса:
03680, Україна, Київська область, Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32794511
-
Контактна особа:
Колесник Яна Олегівна +380442377900 tender@altcom.ua http://www.altcom.ua
-
Адреса:
87525, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Бахчиванджи, 2
Класифікатор ДК 021:2015:
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхоньАналіз за цим CPV
Номер договору:
415-21
Дата підписання:
18.11.2021 00:00
Період дії договору:
18.11.2021 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
729 900 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 121 650 000.00 UAH)
Оплачено:
49 969.69 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 8 328.28 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-02 /М-06/ – Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка км 369 + 000 – км 393 + 004 (окремими ділянками), (45233142-6 — Ремонт доріг)
Кількість
1 посл.
Період постачання
до 30.09.2022
Місце постачання
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
3417c92759014f6cb95e8b19152a53fa
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 4.9.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг на суму: 30,31 грн (тридцять гривень 31 копійка), у т. ч. ПДВ: 5,05 грн згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року № 122 (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
24.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
349a37f537a741a687c2f32ebadd33a3
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 4.9.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 48 950 000,00 грн (сорок вісім мільйонів дев’ятсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійки), у т. ч. ПДВ: 8 158 333,33 грн згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2022 № 65 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік від 14.02.2022 року № 1 по бюджетній програмі КПКВК 3111020.
2. Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 5.1, п. 10.8 Договору Сторони погодились продовжити строк надання послуг та строк дії Договору і абз. 1 п. 5.1 та п. 10.1 Договору викласти в такій редакції:
«5.1. Строк надання послуг: по 31 грудня 2023 року.»
«10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2023 року, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором».
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
15.02.2022 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
07a5a0e608d84fff87f0fde8c7dc1b0f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони дійшли згоди додати до умов Договору розділ IV-I «Забезпечення виконання Договору» та викласти в наступній редакції:
4-1.1. Розмір забезпечення виконання Договору про закупівлю складає 3 % вартості Договору що становить 21 897 000 грн. 00 коп. (Двадцять один мільйон вісімсот дев’яносто сім тисяч гривень 00 коп.).
Вид забезпечення виконання Договору про закупівлю: банківська гарантія.
Строк дії забезпечення виконання Договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.
У разі продовження строку дії Договору Підрядник зобов’язаний продовжити строк дії забезпечення виконання цього Договору на відповідний строк дії Договору.
4-1.2. Документи, що підтверджують надання Підрядником забезпечення виконання договору :
- оригінал банківської гарантії, що видана Підряднику установою банку, відповідно до постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями), зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321;
- копії банківської гарантії, ліцензії банку або витягу з Державного реєстру банків, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку;
- копія довіреності, видана банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії.
Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення виконання Договору у випадку неналежного виконання умов Договору.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання Договору, несе Підрядник.
4-1.3. Замовник повертає забезпечення виконання Договору після виконання Підрядником Договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених Законом, а також згідно з умовами, зазначеними в Договорі, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Способи повернення наданого забезпечення виконання Договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику Підрядника або поштою) Підряднику за його письмовим зверненням.
4-1.4. У разі настання документально підтверджених обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), визначених розділом VIII Договору, Замовник залишає за собою право повернення забезпечення виконання Договору, за умови звернення Підрядника щодо повернення такого забезпечення з обов’язковим наданням гарантійного листа про надання повторно забезпечення виконання Договору на умовах визначених цим Договором протягом 20 робочих днів після офіційного закінчення обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) або з дня отримання бюджетних асигнувань.
У разі ненадання повторного забезпечення виконання Договору у встановлений цим Договором термін, Договір вважається розірваним.
4-1.5. Замовник не повертає забезпечення виконання Договору у разі:
- невиконання або неналежного виконання Підрядником умов Договору;
- якщо під час виконання Договору Підрядник виступить ініціатором розірвання цього Договору;
- Підрядник своєчасно не розпочав надання робіт/послуг або надає його настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений Договором, стає неможливим.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання Договору, якщо вони не повертаються Підряднику у випадках, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
2. Доповнити та викласти підпункт 6.2.1. пункту 6.2 розділу VI Договору в наступній редакції:
«Замовник має право достроково в односторонньому порядку розірвати цей Договір у разі невиконання або неналежного виконання зобов'язань Підрядником, повідомивши про це його у строк 20 календарних днів. Договір вважається розірваним на 20 календарний день з дня вручення такого повідомлення Підрядникові.
Замовник може призупинити дію цього Договору або Договір може бути розірваний в односторонньому порядку за ініціативою Замовника за таких обставин:
- відсутність подальшої потреби в закупівлі робіт;
- відсутність фінансування за цим Договором;
- ненадання Підрядником забезпечення виконання Договору на умовах та в терміни, встановлені розділом IV-I Договору.
Замовник при прийнятті рішення про призупинення виконання робіт або про розірвання Договору в односторонньому порядку, повідомляє про це письмово Підрядника у строк за 20 календарних днів до дня призупинення виконання робіт за Договором або дня його розірвання.
В разі призупинення виконання робіт з причин порушення Підрядником (Субпідрядником) вимог, які впливають на безпеку руху, таке рішення вступає в силу з моменту надання представником Замовника представнику Підрядника письмової вимоги (припису).
Усі документи для здійснення кінцевих розрахунків при розірванні Договору пред’являються Підрядником не пізніше 5-ми календарних днів до моменту розірвання Договору. Прострочення Підрядником цього строку надає право Замовнику відмовитись від прийняття вказаних документів та їх оплати.»
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
04.04.2022 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
ce6146904d4544e5a353a4ad965652a3
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 4.9.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг на суму: 48 950 000,00 грн (сорок вісім мільйонів дев’ятсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійки), у т. ч. ПДВ: 8 158 333,33 грн, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.2022 року
№ 803 (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020.
Номер додаткової угоди:
6
Дата внесення змін до договору:
01.08.2022 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
0b0dcbf8b18b4d80abd66721b14271a3
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до п. 11.2 та п. 11.3 Договору Сторони домовились внести зміни в р. XІV. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін, а саме в адресу Виконавця:
Виконавець
Товариство з обмеженою відповідальністю
«Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ»
код за ЄДРПОУ 32794511
85302, Донецька область, Покровський район, м. Покровськ,
вул. Прокоф'єва, буд. 111, офіс 29
телефон (044) 237-79-00
IBAN: UA823805260000026001003040215 в АТ КБ «Глобус», МФО 380526
IBAN: UA738201720355369000000703016 в ДКСУ у м. Києві, МФО 820172
ІПН 327945105669
Номер додаткової угоди:
7
Дата внесення змін до договору:
18.11.2022 00:00
Статус:
Опубліковано