• Спрощена закупівля
  • КЕП

Сучасні меблі для початкових класів "Нової української школи" (за ДК 021:2015 (CPV): - 39160000-1 "Шкільні меблі")

79 410.00 UAH з ПДВ
Номер: 32bef298ee0e4b898d5711803223c446
Ідентифікатор договору: UA-2021-10-08-008858-b-b1
Замовник: ШЕПЕТІВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС №3 У СКЛАДІ "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ ІМ.Н.РИБАКА ТА ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 1
Дата підписання: 03.11.2021 00:00
Період дії договору: 03.11.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 79 410.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 13 235.00 UAH)
Оплачено: 79 410.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 13 235.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комплект №1: Стіл учнівський 1-місний антисколіозний з площадкою,полицею, регулюється на ростові групи № 3-5, з регулюванням кута нахилу стільниці (30 штук). Стілець Т-подібний на квадратній трубі, регулюється на ростові групи №3-5 (30 штук)
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 1 комплект
Період постачання до 01.12.2021
Місце постачання 30400, Україна, Хмельницька область, м.Шепетівка, вул. Українська, буд.67 На карті
Комплект №2: Стіл учнівський 1-місний антисколіозний з площадкою,полицею, регулюється на ростові групи № 3-5, з регулюванням кута нахилу стільниці (30 штук). Стілець Т-подібний на квадратній трубі, регулюється на ростові групи №3-5 (30 штук)
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 1 комплект
Період постачання до 01.12.2021
Місце постачання 30400, Україна, Хмельницька область, м.Шепетівка, вул. Українська, буд.67 На карті

Внесені зміни

    Номер: 5d33aa4b51a44ca7863bafce72b1efa5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: В зв'язку з затримкою постачання комплектуючих матеріалів для виробництва шкільних меблів, а саме постачання ДСП на комплекти учнівські, виконання зобовэязань по Договору про закупівлю №1 від 03.11.2021р потребує перегляду строку виконання поставки.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.11.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод угода 1 про термін поставки товарів.pdf