• Спрощена закупівля
  • КЕП

Виконання робіт по об’єкту "Реконструкція систем вентиляційного обладнання ендоскопічного кабінету операційного блоку хірургічного відділення консультативно-діагностичного центру КНП «Коростенська ЦМЛ КМР» по вул. Грушевського, 7г, м. Коростень Житомирської області"

305 330.15 UAH з ПДВ
Номер: 12bb98fd722d434fba7a471f32cea766
Ідентифікатор договору: UA-2021-10-13-000444-b-b1
Замовник: Управління ЖКГ міськвиконкому
Постачальник: ТОВ ЕЛЕФАНТ-КОМФОРТ
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 148
Дата підписання: 12.11.2021 09:00
Період дії договору: 12.11.2021 09:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 305 330.15 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 50 888.36 UAH)
Оплачено: 305 330.15 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 50 888.36 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виконання робіт по об’єкту "Реконструкція систем вентиляційного обладнання ендоскопічного кабінету операційного блоку хірургічного відділення консультативно-діагностичного центру КНП «Коростенська ЦМЛ КМР» по вул. Грушевського, 7г, м. Коростень Житомирської області"
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 15.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Управління ЖКГ міськвиконкому
ТОВ "ЕЛЕФАНТ- КОМФОРТ"
Сума 305330.15 UAH
Статус
Оплачений
23.12.2021 10:30
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: 2f379fdedfd24652a954a699b05f67cb
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: Пункт 2.2. Договору виключити, у зв’язку зі зменшенням у результаті аукціону Договірної ціни.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 12.11.2021 09:05
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 149a2c7e5302452e857ae6843a9a3910
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: на підставі п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.14.1 та п.14.2 Договору №148 від 12.11.2021 року (далі — «Договір»), уклали цю Додаткову угоду № 2 (далі — «Додаткова угода») до Договору про таке: 1. У зв’язку із закінченням виконання робіт по об’єкту «Реконструкція систем вентиляційного обладнання ендоскопічного кабінету операційного блоку хірургічного відділення консультативно-діагностичного центру КНП «Коростенська ЦМЛ КМР» по вул. Грушевського, 7г, м. Коростень Житомирської області», зменшити вартість робіт за Договором на суму 1,41 грн (Одна гривня 41 копійка) у тому числі ПДВ – 0,24 грн. 2. Пункт 2.1 Договору викласти у новій редакції: «2.1. Договірна ціна є твердою (Додаток 1) і складає 305 330,15 грн (Триста п’ять тисяч триста тридцять гривень 15 копійок) у тому числі ПДВ – 50 888,34 грн.»
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 21.12.2021 13:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №2.pdf
p7s
sign.p7s