• Спрощена закупівля
  • КЕП

Виконання робіт з розробки науково-проектної документації по об’єкту «Реставрація технологічних систем сцени «Одеського академічного українського музично-драматичного театру ім. В. С. Василька» за адресою м. Одеса, вул. Пастера,15, , організація та проведення державної експертизи Проектної документації.

498 000.00 UAH без ПДВ
Номер: c734c2254a8e4f17beeb743c953e8748
Ідентифікатор договору: UA-2021-10-12-003090-c-a1
Замовник: КУ Одеський академічний український музично-драматичний театр ім.В.С.Василька
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СТЕЙДЖ-ПРОДЖЕКТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 03/11
Дата підписання: 03.11.2021 00:00
Період дії договору: 03.11.2021 00:00 - 30.11.2021 23:59
Сума договору: 498 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 498 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виконання робіт з розробки науково-проектної документації по об’єкту «Реставрація технологічних систем сцени «Одеського академічного українського музично-драматичного театру ім. В. С. Василька» за адресою м. Одеса, вул. Пастера,15, , організація та проведення державної експертизи Проектної документації.
Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Кількість 1 роботи
Період постачання до 30.11.2021
Місце постачання 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул.Пастера буд.15 На карті

Внесені зміни

    Номер: 174a900406344225915aa963dd3d468f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: На веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено Закупівлю за № UA-2021-10-12-003090-c щодо предмета закупівлі «ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування». Форма річного плану закупівель затверджена наказом Мінекономрозвитку України від 22.03.2016 № 490. Згідно із п. 2 наказу від 22.03.2016 № 490 формами документів, зазначених у п. 1 цього наказу, затверджуються обов'язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов'язкові поля, передбачені системою. У той же час, під час оприлюднення Спрощенної процедури закупівлі (№ UA-2021-10-12-003090-c) уповноваженою особою було допущено технічну (механічну) помилку в пункті : «Умови оплати згідно із договором». При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) чи іншими нормативно-правовими актами не визначено механізм виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповнені форм документів публічних закупівель, але і не заборонено. Тому, у випадках виявлення невідповідності в документах, які замовник самостійно оприлюднив в електронній системі закупівель, та в яких допущені помилки технічного характеру, які неможливо виправити на стадії реєстрації бюджетних зобов'язань, з метою усунення обставин, визначених частиною другою статті 7 Закону, беручи до уваги положення наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557 «Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)» (зі змінами), замовники (тендерні комітети, уповноважені особи замовників тощо) мають право зафіксувати такі порушення документом (протоколом, листом, тощо) та можуть надати його разом з іншими документами до відповідного органу Казначейства. Виходячи з викладеного вище, керуючись статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі», Примірним положенням про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557 (зі змінами), – пропонується в Повідомленні про намір укласти договір під час застосування спрощеної процедури та Звіті про результати проведення процедури закупівлі: в пункті «Умови оплати згідно із договором» - в частині Тип оплати - післяплата . ВИРІШИВ: 1. Прийняти рішення щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю до форм Спрощеної процедури закупівлі (№ UA-2021-10-12-003090-c), оприлюднених на веб-порталі Уповноваженого органу. 2. У формах спрощеної процедури закупівлі (№ UA-2021-10-12-003090-c): Повідомленні про намір укласти договір під час застосування спрощеної процедури та Звіті про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднених не веб-порталі Уповноваженого органу, викласти у наступній редакції: пункт «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» – в частині «Тип оплати – післяплата» 3. Дане рішення щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю до форм спрощеної процедури закупівлі (№ UA-2021-10-12-003090-c), оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу (за наявності технічної можливості).
    Номер додаткової угоди: Зміна до договору №03/11 від 03.11.21
    Дата внесення змін до договору: 03.11.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
Договір №03/11
pdf
Протокольне рішення УО _10.pdf
    Номер: 61c7b6a12a264aa89a148d90a915df5d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Викласти п. 1.1. Договору у наступній редакції: 1.1. Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов’язання на свій ризик за завданням Замовника виконання робіт з розробки науково-проектної документації по об'єкту «Реставрація технологічних систем сцени «Одеського академічного українського музично-драматичного театру ім. В. С. Василька», за адресою: м. Одеса, вул. Пастера, 15 (надалі – Проектна документація), організація та проведення державної експертизи Проектної документації для отримання позитивного висновку (звіту) експертизи, які відповідно до державних будівельних норм будуть включені в вартість зведеного кошторисного розрахунку зазначених робіт Конкретна назва предмета закупівлі, код предмета закупівлі згідно ДК 021:2015: 71320000-7 – послуги з інженерного проектування. 2. Додати п.2.6. до Договору у наступній редакції: 2.6. Вартість робіт врахована в загальний кошторисний розрахунок вартості об’єкту. Усі інші умови Договору залишаються без змін.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 11.11.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода _1.pdf
    Номер: 93f52cac1cd0429696d67b0577ce82ac
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Комунальна установа «Одеський академічний український музично- драматичний театр ім. В. С. Василька», в особі Директора – Художнього керівника театру Пивоварової Ю.А. (далі – Замовник), з однієї сторони, і Товариство з обмеженою відповідальністю «СТЕЙДЖ-ПРОДЖЕКТ», в особі директора Пігальського Олександра Вікторовича, що діє на підставі Статуту (далі – Виконавець), з іншої сторони, разом Сторони, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” та затвердженим Договором №03/11 від 03.11.2021 року (надалі - Договір) з Додатками до Договору, а саме: Додаток №1 «Техничне завдання на проектування», Додаток №2 «Графік виконання проектних робіт», домовились внести зміни до Договору та укласти Додаткову угоду №2 (далі – Угода) до Договору про наступне: 1. Викласти у новій редакції п.3.3 Розділу 3 (Строк виконання робіт) Договору: Термін виконання робіт (виконання проектно-кошторисної документації, проходження експертизи та отримання позитивного висновку (звіту) експертизи): до 24 грудня 2021р.; 2. Викласти Додаток №1 до Договору «Технічне завдання на проектування» пункт «Склад проекту» у новій редакції. 3. Викласти у новій редакції Додаток №1 «Технічне завдання на проектування» розділ «Додаткові вказівки». 4. Викласти у новій редакції Додаток №2 до Договору «Графік виконання проектних робіт». 5. Усі Інші умови Договору залишаються без змін. 6. Дану Додаткову Угоду укладено українською мовою у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 7. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 8. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 29.11.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДОДАТКОВА УГОДА _2.pdf