-
Переговорна процедура
-
КЕП
Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (в комплекті)
293 699.99
UAH з ПДВ
Номер:
f84dfda2cad8480a8f91705b5836a561
Ідентифікатор договору:
UA-2021-10-21-009290-b-b1
Замовник:
Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02143212
-
Контактна особа:
Оксана Довгошиєнко +380414296366 dovgoshyenko@ukr.net
-
Адреса:
11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Грушевського, 66
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37653216
-
Контактна особа:
Любяниченко В.О. +380445173587
-
Адреса:
02002, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ЄВГЕНА СВЕРСТЮКА будинок 19 офіс 830
Класифікатор ДК 021:2015:
32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору:
193
Дата підписання:
01.11.2021 09:38
Період дії договору:
01.11.2021 00:00 - 20.12.2021 00:00
Сума договору:
293 699.99 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 48 949.99 UAH)
Оплачено:
293 699.99 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 48 949.99 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (в комплекті)
×
-
Країна виробництва:
BG Республіка Болгарія
Кількість
1 комплект
Період постачання
до 20.11.2021
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
17922d4027424cb2b0cc1337062b9289
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
193/1
Дата внесення змін до договору:
04.11.2021 10:25
Статус:
Опубліковано