• Відкриті торги
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація- Капітальний ремонт (заміна вікон) приміщення Уманської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням англійської мови за адресою: м. Умань вул. Миколи Хвильового, 12

1.1. Згідно умов цього Договору Підрядник зобов’язується за завданням Замовника на свiй ризик виконати та здати йому в установлений цим Договором строк закiнченi роботи згідно п. 1.2 цього Договору, а Замовник зобов’язується надати підряднику будівельний майданчик (фронт робiт), передати необхідну для виконання робіт проектну документацію, прийняти вiд Підрядника закiнченi роботи та оплатити їх. Власником результату виконаних робiт є Замовник. 1.2. Найменування робіт, що мають бути виконані Підрядником: ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація - Капітальний ремонт (заміна вікон) приміщення Уманської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням англійської мови за адресою: м. Умань вул. Миколи Хвильового, 12. 1.3. Склад та обсяги робiт, що мають бути виконані Підрядником, визначено у відповідності до додатків до цього Договору, які є невід’ємною його частиною.

1 868 185.75 UAH з ПДВ
Номер: 41142421b3b947f6bc62bff3725f950f
Ідентифікатор договору: UA-2021-10-01-004232-a-c1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Капітальний ремонт (заміна вікон) приміщення Уманської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням англійської мови за адресою: м. Умань вул. Миколи Хвильового, 12: 1 868 185.75000 UAH з ПДВ
Опис: 1.1. Згідно умов цього Договору Підрядник зобов’язується за завданням Замовника на свiй ризик виконати та здати йому в установлений цим Договором строк закiнченi роботи згідно п. 1.2 цього Договору, а Замовник зобов’язується надати підряднику будівельний майданчик (фронт робiт), передати необхідну для виконання робіт проектну документацію, прийняти вiд Підрядника закiнченi роботи та оплатити їх. Власником результату виконаних робiт є Замовник. 1.2. Найменування робіт, що мають бути виконані Підрядником: ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація - Капітальний ремонт (заміна вікон) приміщення Уманської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням англійської мови за адресою: м. Умань вул. Миколи Хвильового, 12. 1.3. Склад та обсяги робiт, що мають бути виконані Підрядником, визначено у відповідності до додатків до цього Договору, які є невід’ємною його частиною.
Номер договору: 96
Дата підписання: 04.11.2021 09:00
Період дії договору: до 31.12.2022 00:00
Сума договору: 1 868 185.75 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 311 364.29 UAH)
Причини розірвання договору: 1. У зв’язку з завершенням строку дії Договору № 96 від 04.11.2021 р., з врахуванням пункту 4.1.6 Договору, Сторони дійшли згоди цією Угодою розірвати дію Договору

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт (заміна вікон) приміщення Уманської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням англійської мови за адресою: м. Умань вул. Миколи Хвильового, 12
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 20300, Україна, Черкаська область, Умань, Миколи Хвильового, 12 На карті

Внесені зміни

    Номер: 5090d3e259b64af6aedbbe7f08da5818
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.Внести пункт 3.5. до Договору №96 від 01.11.2021 року в наступній редакції: «Замовник бере бюджетні зобов’язання у межах затверджених кошторисних призначень (бюджетних асигнувань). В разі збільшення бюджетних асигнувань, в тому числі з надходжень понадпланових коштів, Замовник збільшує бюджетні зобов’язання у межах ціни укладеного договору та шляхом укладання додаткової угоди вносяться відповідні зміни у п. 3.5. Договору. 2.Відповідно до затвердженого постійного кошторису на 2021 рік Замовник бере бюджетні зобов’язання на суму 293 918,00 грн. (двісті дев’яносто три тисячі дев’ятсот вісімнадцять грн. 00 коп.). 3. Дану Угоду складено українською мовою в двох примірниках (по одному для кожної із Сторін), які мають однакову юридичну силу.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 04.11.2021 09:05
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ду 1 до дог 96 від 04.11.2021 ЗОШ 12.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: b273237772e94b7e976da1bdc79d51b1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 2.3., 3.4. Договору, Сторони домовились внести зміни до додатку 1 (додається), додатку 2 (додається) Договору та до пунктів 2.1., 3.1., 20.1. Договору і викласти їх в новій редакції: «2.1. Строки виконання робiт визначаються відповідно до календарного графiку виконання робiт, що є невід’ємною частиною цього Договору, в якому визначаються початок та закiнчення всiх видiв (етапiв) робiт, передбачених цим Договором. Строки виконання робiт відповідно до календарного графiку виконання робiт уточнюються Сторонами згідно з п. 3.4. цього Договору. При цьому, Підрядник у будь-якому разі забезпечує завершення робіт згідно цього Договору у строк не більше ніж до 31 грудня 2022 року.»; «3.1. Загальна вартість цього Договору визначається у відповідності до розрахунку договірної ціни, що є невід’ємною частиною цього Договору, та становить 1 868 185,75 грн. (один мільйон вісімсот шістдесят вісім тисяч сто вісімдесят п’ять гривень сімдесят п’ять копійок) з ПДВ. Річний план асигнувань на 2021 рік складає 293 918,00 грн (двісті дев’яносто три тисячі дев’ятсот вісімнадцять гривень, 00 копійок) з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 1 574 267,75 грн (один мільйон п'ятсот сімдесят чотири тисячі двісті шістдесят сім гривень, 75 коп.) з ПДВ підлягає виконанню у 2022 році.»; «20.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2022 р. Строк дії цього Договору та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт можу бути продовжено у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в цьому Договорі.» 2. Дану Угоду складено в двох екземплярах, по одному для кожної із Сторін. 3. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору. 4. Решта умов Договору залишається незмінною і обов’язковою до виконання сторонами.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 09.11.2021 09:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ду 2 до дог 96 від 04.11.2021.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: 6e465fc50bef4e6d93e5cd922cb2a142
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до річного плану асигнувань на 2021 рік, керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 2.3., 3.4. Договору, Сторони домовились внести зміни до додатку 1 «План фінансування капітального ремонту» (додається), додатку 2 «Календарний графік виконання робіт» (додається) Договору та до пункту 3.1 Договору і викласти їх в новій редакції: «3.1. Загальна вартість цього Договору визначається у відповідності до розрахунку договірної ціни, що є невід’ємною частиною цього Договору, та становить 1 868 185,75 грн. (один мільйон вісімсот шістдесят вісім тисяч сто вісімдесят п’ять гривень сімдесят п’ять копійок) з ПДВ.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 14.12.2021 09:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ду 3 до дог 96 від 04.11.2021.PDF
p7s
sign.p7s