-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування, код ДК 021:2015 39221190-5 Стелажі для тарілок (Стелажі)
169 650.00
UAH з ПДВ
Номер:
93d45093ed8e435398d331083e1a356c
Ідентифікатор договору:
UA-2021-10-20-011898-b-b1
Замовник:
УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
20064120
-
Контактна особа:
Карягін Павло Олегович 380442552516 kariahin@rada.gov.ua http://www.rada.gov.ua
-
Адреса:
01008, Україна, Київська область, Київ, 01008, м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО , будинок 5
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛД ТРЕЙД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41586916
-
Контактна особа:
Д.Омельчук +380443347032
-
Адреса:
03170, Україна, Київська область, Київ, Янтарна, 5-В
Класифікатор ДК 021:2015:
39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчуванняАналіз за цим CPV
Номер договору:
170
Дата підписання:
20.10.2021 00:00
Період дії договору:
20.10.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
169 650.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 28 275.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стелажі 2500*2400*1100
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.10.2021
Стелажі 2000*1700*1100
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.10.2021
Стелажі 2500*1700*1100
Кількість
6 штуки
Період постачання
до 31.10.2021
Стелажі 2500*1600*900
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.10.2021
Стелажі 2500*1800*900
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.10.2021
Стелажі 2500*1900*1100
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.10.2021
Стелажі 2500*2300*1100
Кількість
6 штуки
Період постачання
до 31.10.2021
Стелажі 2500*1500*600
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.10.2021
Стелажі 2500*1700*500
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.10.2021
Стелажі 2500*2100*600
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.10.2021
Стелажі 2500*1300*1100
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.10.2021
Стелажі 2500*1300*600
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.10.2021
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
15d8db5ab4104008b3862426f66627e5
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до пункту 9.2 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.1 Договору, виклавши його в наступній редакції:
«4.1 Продавець повинен повністю передати Товар Покупцю протягом 30 календарних днів з дати отримання Продавцем письмової заявки від Покупця на адресу Продавця та/або на його електронну пошту, що зазначені у розділі 11 цього Договору, але не пізніше ніж «04» грудня 2021.»
2. Всі інші умови Договору залишити без змін.
3. Дана додаткова угода набирає чинності з дня її укладення і діє протягом строку дії Договору.
4. Ця додаткова угода укладена в 3 (трьох) примірниках, що мають однакову юридичну силу.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.10.2021 00:00
Статус:
Опубліковано