-
Відкриті торги
-
КЕП
Придбання пакету програмного забезпечення сервісної підтримки резервного FortiGate
40 226.00
UAH без ПДВ
Номер:
7d48c7b7a9d24e1f96a5a2c0e6a4038c
Ідентифікатор договору:
UA-2021-09-24-002930-b-c1
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04052784
-
Контактна особа:
Шкарбуль Ірина Вадимівна +380972912312 irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua
-
Адреса:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Миру, 70
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "АМ ІНТЕГРАТОР СОФТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40151911
-
Контактна особа:
Сіденко Сергій (044) 394 86 08 TENDERSOFT@AMINTEGRATOR.COM http://amintegrator.com
-
Адреса:
04070 , Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БРАТСЬКА, будинок 6, офіс 208/2
Класифікатор ДК 021:2015:
48760000-3 Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусівАналіз за цим CPV
Номер договору:
506
Дата підписання:
08.11.2021 00:00
Період дії договору:
08.11.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору:
40 226.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
40 226.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання пакету програмного забезпечення сервісної підтримки резервного FortiGate
Кількість
1 одиниця
Період постачання
до 15.12.2021
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Виконком Маріупольської міської ради
IBAN:UA088201720344280029000037390
ТОВ "АМ Інтегратор софт"
IBAN:UA473073500000026009000393701
Сума
40226.00 UAH
Статус
Оплачений
24.12.2021 14:10
Док-ти
1
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
762f9018bf9044ba965884815a6a5902
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони домовилися внести зміни до п. 2.7. Договору та викласти його у наступній редакції: «2.7. Оплата за даним Договором здійснюється (відповідно до додатків 1 та 2 Договору), шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, вказаний у реквізитах цього Договору, протягом 30 календарних днів з дати підписання Акту приймання-передачі Програмного забезпечення та накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за договором здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок.». 2. Інші умови Договору залишаються незмінними та обов’язковими для виконання Сторонами.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
26.11.2021 00:00
Статус:
Опубліковано